اخبار داغ

محکومیت سنگین شهرداری نقده در دادگاه

محکومیت سنگین شهرداری نقده در دادگاه
اختلاف شهرداری و پیمانکار تلویزیون های شهری نقده بخاطر اصرار عضو شورای شهر و مسئول کمیسیون تحویل شهرداری، باعث محکومیت شهرداری نقده در دادگاه و پرداخت جریمه سنگین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر،سال گذشته شهرداری نقده پس از انجام استعلامات لازم قرارداد نصب دو تلویزیون شهری بزرگ به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان را با یک شرکت با سابقه که در ارومیه و سراسر استان آذربایجان غربی فعالیت دارد امضاء کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,

پس از نصب تلویزیون ها، ولی‌ بابوسه، مسئول کمیسیون تحویل از تأیید نهایی تلویزیون های شهری به خاطر آنچه “استفاده از قطعات نامرغوب(چینی) و قیمت بالا نسبت به سایر پیشنهادهای مطرح شده” خودداری می کند.

,

با به سرانجام نرسیدن مذاکرات شرکت عامل و کمیسیون تحویل شهرداری نقده، شرکت عامل اقدام یه شکایت از شهرداری نقده می کند و حالا پس از گذشت حدود یکسال از ماجرا، دادگاه ایرادات این عضو شورای شهر به قرارداد رسمی شهرداری با پیمانکار تلویزیون های شهری را وارد ندانسته و حالا شهرداری علاوه بر پرداخت مطالبه ۲۴۰ میلیون تومانی، محکوم به پرداخت خسارت تأخیر در پرداخت پول، هزینه دادرسی، هزینه وکالت و غیره که در حدود ۳۰ میلیون تومان میشود شده است.

,

اکبر محمدی پیمانکار تلویزیون های شهری نقده در گفتگو با خبرنگار سولدوز خبر می گوید: عضو شورای شهر نقده حاضر در کمیسیون تحویل با داشتن دانش فنی صفر در زمینه تلویزیون های شهری بر ادعاهای خود اصرار می کرد و نهایتا هزینه ای که باید طبق قرارداد رسمی پرداخت می شد را یکسال معطل کردند.

,

این پیمانکار میگوید تأخیر در پرداخت هزینه این قرارداد ضررهای مادی و معنوی زیادی به او وارد کرده بطوری که وی مجبور شده برای جبران برخی ضررهای مالی ناشی از عدم وصول هزینه قراردادش با شهرداری نقده دست به حراج امکانات زندگی اش بزند.

,

حالا این پیمانکار مصرّانه به دنبال دریافت حق قانونی و جبران ضررهایی است که در این مدت بخاطر اظهارات غیرکارشناسی کمیسیون تحویل متحمل شده.

,

علی که دانشجوی دانشگاه پیام نور است به سولدوز خبر گفته این مردم نقده هستند که هزینه ادعاهای اثبات نشده را می پردازند و پولی که باید صرف عمران و آبادانی شهر می شد حالا هزینه جبران اظهار نظرات غیر مسئولانه و غیر کارشناسانه میشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه