اخبار داغ

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی:

اشتغال و کم آبی از مشکلات اصلی استان کرمان هستند/ شرق و جنوب استان با ضعف بنیه علمی مواجه است

اشتغال و کم آبی از مشکلات اصلی استان کرمان هستند/ شرق و جنوب استان با ضعف بنیه علمی مواجه است
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت : مشکلات استان کرمان بی شمار هستند از جمله این مشکلات بحران کم آبی است و متاسفانه دیروز هم وزیر پیشنهادی دولت از نمایندگان مجلس رای کافی را نیاورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با مطالبات مردم استان از وزرای دولت دوازدهم اظهار داشت : رای اعتمادی که دیروز نمایندگان مجلس به هیئت وزرای پیشنهادی دولت دادند طبیعتا بار دولت را سنگین تر خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حبیب الله نیکزادی پناه , نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی , در گفتگو با خبرنگار , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,  در رابطه با مطالبات مردم استان از وزرای دولت دوازدهم اظهار داشت : رای اعتمادی که دیروز نمایندگان مجلس به هیئت وزرای پیشنهادی دولت دادند طبیعتا بار دولت را سنگین تر خواهد کرد.,

وی گفت : مردم و نمایندگان آن ها به این وزرا اعتماد کردند و نمایندگان مجلس هم نیازها و خواسته های مردم  را از آن ها مطالبه خواهند کرد و ما به عنوان نماینده مردم به طور جد پیگیر این مطالبات هستیم .

,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : بنابراین با این نگاه دولت باید هر چه سریع تر شروع به کار کرده و وقت را تلف نکند و از زمانی که در اختیار دارد استفاده مطلوب را داشته باشد.

,

نیکزادی پناه با اشاره به این که دیروز به 16 نفر از وزرای پیشنهادی دولت روحانی رای اعتماد داده شد ، یادآور شد : امیدواریم این وزرا با سخت کوشی تلاش کنند تا دولت با توجه به سخنان رئیس جمهور مطالبات مردم را به طور جد پیگیری کند و بتواند برای مردم در بحث اشتغال به ویژه امسال که به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گذاری شده است قدمی بردارد .

,

باید در دولت پویایی و چابکی بیشتری نسبت به چهار سال گذشته ایجاد شود

, باید در دولت پویایی و چابکی بیشتری نسبت به چهار سال گذشته ایجاد شود , باید در دولت پویایی و چابکی بیشتری نسبت به چهار سال گذشته ایجاد شود ,

وی عنوان کرد : دولت باید در کنار ایجاد اشتغال به بازار نیز رونق دهد تا از رکود به طور کامل خارج شویم و در هر صورت باید یک پویایی و چابکی خیلی جدی در دولت نسبت به چهار سال گذشته به وجود آید تا بتوانیم به خواسته های مردم عمل کنیم .

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود : نمایندگان استان کرمان هم به طور جد در ابعاد مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، درمانی و کشاورزی پیگیر مطالبات مردم هستند لذا امیدواریم در این دولت خدمات بیشتری نسبت به دولت قبل عرضه شود تا این امر رفاه ، شادمانی و بهبود وضعیت مردم را به دنبال داشته باشد و مردم راضی باشند.

,

استان کرمان دارای مشکلات بی شمار است/ اشتغال و کم آبی از مشکلات اصلی استان کرمان هستند

, استان کرمان دارای مشکلات بی شمار است/ اشتغال و کم آبی از مشکلات اصلی استان کرمان هستند , استان کرمان دارای مشکلات بی شمار است/ اشتغال و کم آبی از مشکلات اصلی استان کرمان هستند ,

نیکزادی پناه در رابطه با مشکلات استان کرمان افزود :  مشکلات استان کرمان بی شمار هستند از جمله این مشکلات  بحران کم آبی است و متاسفانه دیروز هم وزیر پیشنهادی دولت از نمایندگان مجلس رای کافی را نیاورد ولی امیدواریم وزیر بعدی که برای این وزارت خانه معرفی می شود فردی توانمند باشد و بتواند رای اعتماد را از مجلس کسب کرده و سریع تر کار خود را شروع کند .

,

وی ادامه داد : اشتغال نیز یکی دیگر از مشکلات مردم استان کرمان است و همگان می دانند که اگر اشتغال ، تولید و درآمدی وجود نداشته باشد فقر مادی می تواند تاثیرات بسیاری در همه امور زندگی مردم داشته باشد .

,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نبود امکانات بهداشتی و درمانی در شرق استان را نیز از جمله مشکلات دانست و تشریح کرد : مردم در خیلی از مناطق استان کرمان از جمله در شرق استان از نبود امکانات بهداشتی رنج می برند هر چند دولت کارهای خوبی را شروع کرده و سه بیمارستان در حال ساخت در این حوزه وجود دارد و امیدواریم هر چه زودتر این بیمارستان ها به بهره برداری برسند .

,

نیکزادی پناه تصریح کرد : استان کرمان در بحث گردشگری و میراث فرهنگی از امکانات و پتانسیل های بسیار خوبی را دارا می باشد بنابراین ما می توانیم در این حوزه درآمد بسیار بالایی را برای مردم استان کرمان فراهم نمائیم که امیدواریم در سال جاری این اتفاق بیفتد و ما از این امکانات استفاد ه کنیم .

,

وی استان کرمان را یکی از استان های کم نظیر در حوزه معادن در کشوردانست و گفت :  در برخی از مناطق استان این معادن استخراج و در حال بهره برداری هستند اما در شرق استان که دارای پهنه وسیعی از معادن است تا کنون اتفاق خاصی رخ نداده و در حال مذاکره باقی مانده است .

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با مشکلات استان در حوزه کشاورزی از جمله پسته و خرما گفت : در این حوزه مشکلاتی وجود دارد لذا بایستی از سرمایه گذاران دعوت شود که به این حوزه بیایند و سرمایه گذاری لازم را داشته باشند تا ما هم بتوانیم صنایع تبدیلی و فن آوری خود را رونق دهیم و بازار را کنترل کرده و بر قیمت گذاری کالاها تسلط  داشته باشیم .

,

شرق و جنوب استان کرمان با ضعف بنیه علمی مواجه است

, شرق و جنوب استان کرمان با ضعف بنیه علمی مواجه است , شرق و جنوب استان کرمان با ضعف بنیه علمی مواجه است ,

نیکزادی پناه ابراز داشت : ما در خیلی از مناطق استان از جمله در شرق و جنوب در بحث آموزش و پرورش با ضعف بنیه علمی مواجه شده ایم و متاسفانه باید در این حوزه تلاش بیشتری صورت بگیرد تا بتوانیم بنیه علمی دانش آموزان را ارتقا دهیم تا آن ها هم بتوانند در آزمون های سراسری رقابت خوبی را با دیگر دانش آموزان داشته باشند .

,

وی در پایان اظهار کرد : اصولا موارد و مشکلات بسیار زیادی در استان وجود دارند که باید دنبال شوند ولی امیدواریم که دولت هم در این دوره بتواند مدیران ، معاونین میانی و شهرستانی خود را چابک سازی کند و همه با هم و با خرد و وفاق جمعی در کشور تلاش کنیم زیرا دیگر فرصتی برای آزمون خطا نداریم و باید با تلاش بیش از حد بتوانیم کشور را به شکلی که باید باشد برسانیم .

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه