اخبار داغ

عدم پرداخت کامل پول گندمکاران گلستانی/پرداخت به صورت قطره چکانی صورت می گیرد

عدم پرداخت کامل پول گندمکاران گلستانی/پرداخت به صورت قطره چکانی صورت می گیرد
علی رغم افتخار رقم زده توسط کشاوران برای خودکفایی در تولید گندم، هنوز خیلی از کشاورزان پول خود را تحویل نگرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، طبق اعلام دولت، پول تمام کشاورزانی را که گندم خود را تا 15 خرداد به مراکز خرید تحویل داده اند، پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اترک,

مهندس سلیمان محمدی، مدیریت جهاد کشاورزی مراوه تپه به خبرنگار راه اترک گفت: پول تمام کشاورزانی را که گندم خود را تا 15 خرداد به مراکز خرید تحویل داده اند، پرداخت شده و پول بقیه کشاورزان هم مرحله به مرحله پرداخت خواهد شد.

,

محمدی در خصوص علت تاخیر در پرداخت پول کشاورزان هم گفت: دولت پیگیر تامین اعتبار پول کشاورزان است و در همین زمینه : مسئولان استانی و همچنین مهندس شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس هم به جد پیگیر حق کشاورزان هستند.

,

وی ادامه داد: سعی بر این است که ان شاء الله به زودی تمام حق کشاورزان به آنها پرداخت شود و هم اکنون هم کار پرداخت وجوه کشاورزان به صورت مرحله به مرحله در حال انجام است.

,

برخی از کشاورزان در تماس با راه اترک اعلام کرده اند که دولت گفته بود تا 24 مرداد ماه پول آنها را خواهد داد ولی هم اکنون 30 مرداد است و هنوز پول آنها کامل پرداخت نشده است.

,

یکی از کشاورزان می گوید: اگر این گونه باشد که پول گندم ما این قدر دیر پرداخت بشود ما یا سال بعد گندم کشت شده را باید به قیمت پایین تر ولی نقدی به دلالان بفروشیم ویا کشتمان را تغییر دهیم، چرا که درآمد ما از همین راه کشاورزی است و اگر پول ما دیر برسد با چه منابع مالی کشت سال بعد را باید انجام دهیم.

,

استان گلستان در سال جاری زراعی جزو استانهای برتر در برداشت محصول گندم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه