اخبار داغ

همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنا و فرماندهان بسیج در اصلاندوز برگزار شد

همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنا و فرماندهان بسیج در اصلاندوز برگزار شد
همزمان با روز جهانی مساجد همایش مشترک ائمه جماعات،هیات امنا و فرماندهان بسیج در اصلاندوز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،بمناسبت روز جهانی مساجد شب گذشته همایش مشترک ائمه جماعات،هیات امناء،فرماندهان پایگاهها و حوزه مقاومت بسیج بعثت ناحیه عشایری اصلاندوز شب گذشته در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

در این همایش حجت الاسلام نوری از روحانیون منطقه در سخنانی ضمن تسلیت شهادت مدافع حرم شهید محسن حججی و گرامیداشت روز جهانی مساجد درباره نقش و جایگاه مسجد در جامعه گفت:مساجد مهم ترین پایگاه های فرهنگی، هنری، اعتقادی و دینی مسلمانان و محور همه خوبی ها، اندیشه های متعالی و الهی است.

,

وی ایجاد هماهنگی و تعامل موثر بین پایگاه های مقاومت بسیج و ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد در راستای تقویت مسجد و بسیج به منظور توسعه دامنه تاثیرگذاری این نهادهای مقدس در جامعه در پاسداری از اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی را از اهداف این همایش عنوان کرد.

,

در این همایش بمناسبت هفته آزادگان از سه آزاده منطقه بنامهای حسین کریمی،سلام درگاهی و حسن اسکندری با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

,

همچنین بسیجی"حمداله پناهی" در حکمی از سوی سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بعنوان فرمانده گردان بیت المقدس ناحیه عشایری اصلاندوز منصوب شد.

,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه