اخبار داغ

رویدادهای پلیسی آذربایجان غربی؛

کشف محموله قاچاق ۴۰۰ میلیون ریالی در ارومیه

کشف محموله قاچاق ۴۰۰ میلیون ریالی در ارومیه
کالای قاچاقی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در ارومیه کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،مهم ترین رخداد های پلیسی آذربایجان غربی طی روزهای گذشته به شرح زیر است :

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

*کشف کالای قاچاق در ارومیه

,

سرهنگ حسین صمدپور از  کشف کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰میلیون ریال خبرداد و گفت :در پی کسب خبری مبنی بر بارگیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس مورد بررسی قرار گرفته و به هنگام بارگیری توقیف شد .

,

وی افزود : در بازرسی از این اتوبوس ۴هزار قلم انواع مواد غذایی و ۴۱توپ البسه قاچاق کشف و ضبط شد.

,

فرمانده دانتظلمی ارومیه تصریح کرد : برابر اعلام کارشناسان امر،ارزش ریالی کالاهای مکشوفه۴۰۰میلیون ریال برآورد شده که در این راستا یک متهم دستگیر و جهت تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

,

*برخورد سواری و تریلی ۳ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

,

سرهنگ عباس فرمانی از برخورد شدید دودستگاه سواری و تریلی در محور شوط و ماکو خبرداد و گفت : ماموران پلیس راه از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، از وقوع یک فقره تصادف در محور “خوی – چایپاره” مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند که این تصادف بین دو دستگاه پیکان و تریلی رخ داده بود

,

وی با اشاره به اینکه در این حادثه، راننده و ۲ نفر از سرنشینان خودرو پیکان در دم فوت شدند، افزود: ۲ سرنشین دیگر سواری نیز که به شدت مجروح شده بودند به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

,

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در خاتمه خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را انحراف به چپ از سوی راننده پراید اعلام کردند

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه