اخبار داغ

گلایه بندرعباسی ها از ضعف عملکرد شهرداری؛

دیوار کوتاه بیت المال و تبلیغ برای شهردار فعلی/ مشکل بندرعباس فقط پارک و بوستان نیست

دیوار کوتاه بیت المال و تبلیغ برای شهردار فعلی/ مشکل بندرعباس فقط پارک و بوستان نیست
شهر بندرعباس در روزهای اخیر شاهد هجوم بنرهای تبلیغاتی با شعار "هر محله یه تا پارک" است گویی بندرعباس از ابتدای صدارت شهردار فعلی تاکنون هیچ مشکلی جز کمبود پارک نداشته که اکنون این معضل بزرگ حل شده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛در روزهایی که شورای شهر و شهرداری بندرعباس در تب و تاب انتخاب گزینه جدید تصدی گری سازمان شهرداری است،در گوشه و کنار شهر شاهد حضور پررنگ و لعاب بنرها و تابلوهایی تبلیغاتی از عملکرد شهرداری بندرعباس هستیم؛ این در حالی است که عباس امینی زاده، شهردار فعلی بندرعباس جزو یکی از کاندیدای پر رای این سمت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

تبلیغات گسترده شهرداری از عملکرد چهار ساله این سازمان در شرایطی که امینی زاده کاندید کرسی شهرداری می باشد تنها رنگ و بوی استفاده شخصی و بهره بری گزینه خاص از اموال بیت المال دارد لذا رویه کنونی سازمان متولی خلاف قانون و عرف می باشد.

,

شهر بندرعباس در روزهای اخیر شاهد هجوم بنرهای تبلیغاتی در سایز های متفاوت است که در فاصله چند صد متری از یکدیگر نصب شده و با شعار "هر محله یه تا پارک" بیانگر عملکرد شهداری بندرعباس از سال 92 تاکنون در احداث پارک و فضای سبزشهری است.

,

براساس اطلاعاتی که این حجم گسترده تبلیغات محیطی به خورد مردم می دهد در چهار سال اخیر 77 پارک در شهربندرعباس احداث شده و دوره تصدی شهردار فعلی تمام محلات بندرعباس به یک پارک مجهز شده اند.

,

سوالی که این روزها ذهن مردم بندرعباس را به خود معطوف کرده این است که بیان احداث 77 پارک در چهار سال چه نیازی به این همه تبلیغ و خودکشی سازمان دارد و دیگر اینکه چرا سازمان شهرداری برای بیان موضوعی به این اندازه سادگی و پیش پا افتاده باید تا این اندازه هزینه بپردازد و شهر را با نصب بنرهای تبلیغاتی پر کند.

,

, ,

یکی از شهروندان بندرعباس بیان اینکه بازار تبلیغات محیطی شهرداری در روزهای اخیر داغ است،گفت: از ابتدای محدوده شهری در بلوار امام حسین تا سه راه جهانبار و بالاتر بالغ بر 100بنر از شهرداری نصب شده که تبلیغ احداث پارک و بوستان در شهر بندرعباس را دارد.

,

وی اظهار کرد: این حجم گسترده برای تبلیغ تنها یک سوژه و آن هم پارک هایی که در اکثر محلات بلاستفاده و غیر استاندار می باشند، صحیح نیست و مسئولان شهری با این اقدام خود هزینه بیت المالی را که باید صرف بهسازی شهری می شد به تبلیغات موردی خود پرداخته اند.

,

این شهروند ادامه داد: ای کاش شهردای به جای پرداخت هزینه برای تبلیغات به فکر بازسازی و بهسازی پارک هایی بود که هیچ کاربری ندارد و به جولانگاه معتادان و سگ های ولگرد تبدیل است.

,

 

,

, ,

یکی دیگراز شهروندان بندرعباس که ساکن شهرک سجادیه است، می گوید: اخیرا جانمایی دو بوستان در شهرک ما انجام شده اما با وجود پیگیری های ساکنان محل در دو سال اخیر هیچ گونه وسایل بازی در آن تعبیه نشده است.

,

وی افزود: سال گذشته شخصا پیگیر وضعیت این پارک ها شدم اما مسئولان وقت شورای شهر اعلام کردند برنامه ای برای نصب تجهیزات و وسایل بازی در این مکان ها ندارند اما وعده احداث پارک 1300 متری در شهرک داده شد که همچنان خبری از این وعده بی اساس نیست.

,

این شهروند تصریح کرد:در محدوده زندگی ما به دلیل حجم بالای تراکم ساختمان ها و چندین برج بلند مرتبه هیچ محیطی برای تفریح کودکان وجود ندارد از این رو برخی از خانواده ها فرزندانشان را به یکی از پارک های فاقد تجهیزات می برند اما مشکل در شرایطی بحرانی می شود که این پارک در کنار خور آبی متعفن واقع شده که انواع حشرات و جانوران موزی در آن زندگی می کنند.

,

وی ادامه داد:با وجود گرمای بالای هوا و احتمال بروز انواع بیماری های ناشی از گزش و حمله جانوران موزی حریم امنی برای کودکان شهرک سجادیه وجود ندارد که این مسئله نیز با وجود پیگری های مکرر مسکوت مانده است.

,

, ,

 

,

یکی ازساکنین محله ششصد دستگاه بندرعباس با انتقاد از عملکرد شهرداری بندرعباس و تبلیغات گسترده برای احداث چند پارک غیر استاندارد گفت: گویی شهر بندرعباس از ابتدای صدارت شهردار تاکنون هیچ مشکلی جز کمبود پارک نداشته که با فعالیت ایشان این معضل بزرگ حل شده باشد.

,

وی افزود: شهرداری بندرعباس چشم های خود را بر روی مشکلاتی همچون جولان سگ های ولگرد، تجمیع زباله های خانگی در گوشه و کنار معابر، خوشگذرانی موش های غول پیکر در نوار ساحلی، وضعیت نامناسب معابر شهری، ورود افسار گسیخته فاضلاب به دریا  و سایر مشکلاتی که از حد تصور فراتر می رود، بسته و به تبلیغ خود در زمینه احداث پارک می پردازد.

,

این شهروند اظهار کرد:به جرات می توان عرض کرد بیش از نیمی از پارک های احداث شده فاقد کاربری هستند و با نصب تجهیزات غیر استاندارد و مناسب امکان استفاده ندارند.

,

وی تاکید کرد: در سالهای اخیر چندین پارکی که با هزینه های بیت المال احداث و فضاسازی شده بود یک شبه تخریب و به بخش های خصوصی و دولتی واگذار شد لذا شهرداری باید پاسخگوی این قانون شکنی و هدر رفت بیت المال باشد.

,

این شهروند با اشاره به وضعیت پارک محله خود تصریح کرد: محله ششصد از سالها قبل دارای پارک بزرگی بود که اکثر نوجوانان و ساکنان از آن خاطره دارند اما اخیرا با تخریب بخشی از پارک امکان استفاده و تفریح را کودکان و نوجوانان گرفته است.

,

در روزهایی که شهربندرعباس از ضعف عملکرد شهرداری و بحران مشکلات شهری رنج می برد انتظار می رود مسئولانی که آخرین روزهای صدارتشان را می گذرانند همانند بسیاری از مدیران جهادی  کمر همت برای خدمت به مردم ببندند و به رفع مشکلات مردم بپردازند نه آنکه برای کسب کرسی مدیریت از خزانه بیت المال به تبلیغ بپردازند و پشت بنرهای رنگ و رو پریده ای که دیگر هیچ اعتمادی به آن نیست ضعف مدیریتی خود را پنهان کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه