اخبار داغ

رئیس ثبت احوال شهرستان دیّر:

نرخ ولادت در شهرستان دیّر ۲۱ در هر هزار نفر است

نرخ ولادت در شهرستان دیّر ۲۱ در هر هزار نفر است
رئیس ثبت احوال شهرستان دیّر گفت:در حال حاضر نرخ ولادت در شهرستان 21 در هر هزار نفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن محمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار  مطاف24  اظهار داشت: ثبت دقیق آمار و اطلاعات  وقایع حیاتی در برنامه‌ریزی و پیشبرد اهداف جامعه و سیاست‌های کلان کشور نقش مهمی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

وی یکی از وظایف اصلی ثبت احوال را ثبت وقایع حیاتی شهرستان در حداقل زمان ممکن عنوان کرد و افزود: متأسفانه آرامستان‌های  شهرهای دوراهک، بردستان و بردخون فاقد متصدی است و همین امر  موجب شده تا آمار مورد نیاز ما به موقع در اختیار ثبت احوال قرار نگیرد.

,

رئیس ثبت احوال شهرستان دیّر عنوان کرد: برای ثبت دقیق وقایع حیاتی در روستاها نیز نیازمند همکاری بیشتر دهیاران و شوراها هستیم.

,

وی بیان کرد: در حال حاضر جمعیت شهرستان دیّر 60 هزار و 852 نفر است که از این تعداد 79 درصد در مناطق شهری و بقیه در روستاها ساکن هستند.

,

محمدی اضافه کرد:در چهار ماهه نخست سال جاری تعداد 170 واقعه ازدواج و 30 واقعه طلاق  ثبت شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد کاهش 5 درصدی ازدواج در شهرستان بوده‌ایم.

,

وی با بیان این که نرخ ولادت در شهرستان دیّر 21 در هر هزار نفر است، گفت: در این مدت 426 واقعه ولادت ثبت شده که  225 نفر از آنها پسر و 201 نفر دختر بوده اند که نسبت به سال گذشته 4درصد کاهش ولادت را نشان می‌دهد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه