اخبار داغ

سرمربی تیم فوتبال پدیده:

آماده رویارویی با استقلال تهران هستیم

آماده رویارویی با استقلال تهران هستیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده در رابطه با وضعیت تیم پدیده برای مصاف با استقلال تهران اظهار کرد: تیم پدیده با توجه به تمرینات شرایط خوبی دارد اما تنها چیزی که کمی تیم ما را تحت فشار قرار داده نزدیکی فاصله بازی ما با استقلال خوزستان و استقلال تهران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده در گفتگو با به طرقبه نیوز؛ در رابطه با وضعیت تیم پدیده برای مصاف با استقلال تهران اظهار کرد: تیم پدیده با توجه به تمرینات شرایط خوبی دارد و امیدواریم با پیروزی این بازی را پشت سر بگذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: اما تنها چیزی که کمی تیم ما را مورد اذیت و تحت فشار قرار داده نزدیکی فاصله بازی ما با استقلال خوزستان و استقلال تهران است که متاسفانه ناشی از عدم برنامه ریزی فدراسیون می باشد.

,

 

,

 سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به اینکه استقلال 24 ساعت از تیم ما بیشتر استراحت کرده و ما بازی سنگینی را در برابر استقلال خوزستان داشتیم گفت: استقلال بازی گذشته را در تهران بوده و از وضعیت خوبی نیز برخوردار است.

,

 

,

وی افزود: تیم ازلحاظ فنی در شرایط خوبی است و روزانه در حال پیشرفت می باشد اما اشکالاتی دارد که باید برای رفع آن اقدام کنیم.

,

 

,

مهاجری با اعلام اینکه مصدوم و محرومی خوشبختانه برای بازی بعد نداریم تصریح کرد: جدولی که با یک برد و باخت نوسان زیادی دارد و از چهارم و پنجم به رده های آخر نزول پیدا می کند، این جدول هنوز شکل اصلی خود را اصلی اش را پیدا نکرده و باید در هفته هشتم و نهم درباره وضعیت تیم ها در صعود و نزول تیم ها بحث و بررسی کنیم.

,

 

,

وی افزود: بازی و رقابت آسان در لیگ فعلی نداریم، بویژه در برابر تیم های مطرح کشور مانند استقلال و پرسپولیس که هر کدام شانس قهرمانی دارند لذا در بازی با استقلال در شرایط سخت تری قرار داریم که باید تلاش بیشتری شود.

,

 

,

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: از هواداران و حمایت مردم علی الخصوص در لیگ امسال قدردانی داریم و سعی داریم به گونه ای عمل کنیم که رضایت مردم و هواداران را جلب کنیم.

,

 

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلی در موضوع پرداختی های بازیکنان نداریم و باشگاه خوشبختانه به تعهدات خود در برابر بازیکنان عمل کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه