اخبار داغ

رئیس شورای شهر تربت حیدریه:

شورای چهارم یک شورای کاری بود نه سیاسی

شورای چهارم یک شورای کاری بود نه سیاسی
رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه، شورای چهارم را متفاوت عنوان کرد و گفت: شورای چهارم یک شورای کاملا کاری و بدور از حاشیه های سیاسی و جناحی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، نادر سلیمانی در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر تربت حیدریه، به دو دلیل شورای چهارم را شورایی متفاوت خواند و گفت: شورای چهارم یک شورای کاری بود و نه سیاسی، بنابراین هیچ گاه وارد مقوله سیاست و جناح ها نشد و به دلیل تخصص و تعهد و سلامت کاری، شورایی متفاوت بود و با همین دو ویژگی توانستیم به بسیاری از اهدافی که از پیش تعیین کرده بودیم برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

 وی با بیان اینکه مشکلات و تنگناهای مالی و اقتصادی عامل مهمی بر سر راه شورای شهر و شهرداری بود که باعث کندی حرکت و عدم اجرای برخی برنامه ها شده است، افزود : یکی از نقاط ضعف شورای چهارم عدم اطلاع رسانی به موقع و صحیح اقدامات و فعالیت ها به همشهریان و اصحاب رسانه بود که امیدوارم این نقیصه در دوره پنجم رفع شود.

, وی,

 

,

رئیس شورای اسلامی تربت حیدریه بودجه مصوب شهرداری در سالجاری را 580 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این در حالی است که بودجه شهرداری در سالهای گذشته با مشارکت و همکاری مردم و برخی نهادها بالغ بر 100 درصد تحقق یافته و امیدواریم این روند امسال نیز ادامه داشته باشد.

,

 

,

سلیمانی خاطرنشان کرد: تدوین و تهیه طرح جامع شهری تربت حیدریه مراحل پایانی خود را سپری می کند و با هماهنگی های بعمل آمده با معاونت استانداری و فرمانداری ویژه این شهرستان بزودی ابلاغ می شود.

,

 

,

وی از فقدان درآمد پایدار و همچنین بدهی های شهرداری بخصوص در بافت فرسوده بعنوان مهمترین معضل شهرداری یاد کرد و گفت: این در شرایطی است که توافقات بی برنامه املاک در سالهای دور باعث شده تا امروز عده ای سند به دست ادعای مالکیت برخی املاک شهرداری را مطرح کنند که تاکنون بابت این مشکل هزینه های سنگینی بر بدنه شهرداری تحمیل شده است.

,

 

,

رئیس شورای شهر تربت حیدریه به بدهی بافت فرسوده اشاره کرد و افزود: با احتساب دارائی های شهرداری در بافت فرسوده در عین حال 640 میلیارد ریال مجموع بدهی شهرداری باقی خواهد ماند.

,

 

,

وی در خصوص انتخاب شهردار آینده تربت حیدریه گفت: گزینه های کاندیدا در فواصل زمانی مختلف با ارائه رزومه و برنامه های کاری خود نسبت به تصدی شهرداری اعلام آمادگی کردند و بنا داریم در جلسات ابتدائی شورای پنجم چنانچه به نتیجه مطلوبی نرسیدیم سرپرست برای شهرداری تعیین کنیم.

,

 

,

پیش از این رمضانعلی شورابی، شهردار تربت حیدریه در مراسم تجلیل از خبرنگاران از تعیین شهردار جدید برای ادامه روند کاری خود اعلام آمادگی کرده بود.

,

 

,

در ادامه این جلسه یک مورد توافق املاک در مسیر بررسی و مصوب شد و نیز گزارش حسابرسی سال 95 شهرداری مطرح و پس از بحث و بررسی به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

,

 

,

 در پایان از امیر عنایتی، هنرمند عکاس تربتی به مناسبت 28 مرداد ماه، روز عکاس و همچنین از جواد جعفری، مدیر واحد مشاوره شهرسازی به سبب تکریم ارباب رجوع و رعایت اخلاق کاری با اهدای لوح قدردانی شد.

, در پایان,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه