اخبار داغ

نشست مسئولین دانشگاه ارومیه با سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد

نشست مسئولین دانشگاه ارومیه با سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد
در حاشیه مراسم کلنگ زنی خوابگاه دخترانه دانشگاه ارومیه نشستی با حضور آیت الله حسن صانعی سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد و نماینده ولی فقیه استان آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین مهدی قریشی و رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه ارومیه و معاون استاندار محترم جناب آقای دکتر صفرزاده برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان، در حاشیه مراسم کلنگ زنی خوابگاه دخترانه دانشگاه ارومیه نشستی با حضور آیت الله حسن صانعی سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد و نماینده ولی فقیه استان آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین مهدی قریشی و رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه ارومیه و معاون استاندار محترم جناب آقای دکتر صفرزاده برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

در این مراسم آیت الله حسن صانعی گفت: تنها با روحیه انقلابی و جهادی می توان راه امام را ادامه داد ، در غیر این صورت به فراموشی می رود.

,

, ,

سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به اینکه امام به چه طریق توانست کارهای نشدنی را به انجام برسند گفت: امام هر لحظه فکر و ذکرشان خدمت به مستضعفین بود و خدمت کردن در این راه برای خودشان وظیفه می دانست و خستگی ناپذیز بودند.

,

عضو تشخیص مصلحت نظام افزود: مسئولین ما مردم را نمی شناسند و به همین خاطر در برطرف کردن نیاز های اساسی جامعه دچار مشکل شدیم ولی امام مردم را می شناخت که توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

,

, ,

ایت الله صانعی خاطر نشان کرد: امروزه همایش ها و مراسم های بیهوده ای برگزار می شود چرا مسئولین ثروت کشور را در اختیار خدمت به مردم فقیر قرار نمی دهند؟ چرا کاخ نشینی جای کوخ نشینی را گرفته است؟ به والله راه امام این نبود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: این راه راهی نورانیست که باید ادامه دهیم و حقی است که امام بر گردن ما دارند و باید ما که وجود امام را درک کرده‌ایم، برای تداوم راه ایشان نسل‌های آینده را نیز با سیره و روش امام تربیت کنیم.

,

, ,

در ابتدای جلسه دکتر حب نقی درباره وضعیت رفاهی و خوابگاهی دانشگاه ارومیه گفت: ما در دانشگاه ارومیه یک مشکل بزرگی بنام بومی گزینی داریم، ما نمی توانیم آن دسته از دانشجویان بومی که رفت و آمدشان به دانشگاه مشکل می آید را خوابگاه اختصاص بدهیم.

,

دکتر حب نقی افزود: یک دسته از دانشجویان دختر با اینکه بومی محسوب می شوند ولی سخت است برای آنها شبانه بعد از ساعت ۱۸ از دانشگاه ارومیه به منزلشان برگردند و ما هم بنابه قانون وزارت علوم هم نمیتوانستیم به این دسته از دانشجویان بومی  خوابگاهی اختصاص بدهیم.

,

, ,

رییس دانشگاه ارومیه تصریح کرد: خوشبختانه بعد از پیگیری هایی که داشتیم با آیت الله صانعی دیداری را ترتیب دادیم و این بزرگوار و یار دیرینه امام (ره) نیز بلافاصله بعد از شنیدن صحبت هایمان دستور پیگیری این مشکل را دادند و با عنایت و توجه درگاه تعالی توانستیم این موضوع را به همکاری بنیاد ۱۵ خرداد حل کنیم و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور مشکل اسکان این دسته از دانشجویان عزیز حل شود.

,

, ,

در ادامه جلسه نماینده ولی فقیه استان آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ابتدا حضور آیت الله صانعی گرامی داشتند و حضور ایشان در دانشگاه ارومیه را دارای خیر و برکت دانستند.

,

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: وضعیت استان آذربایجان غربی متاسفانه در حال حاضر بخاطر محرومیتی که از آن برخوردار است زیاد رضایت بخش نیست لذا بر این اساس شرکت در امورات خیر هم به اندازه ای که در استان های دیگر هست، در استان ما این چنین نیست و شاید هم به خود ما برمیگردد که نتوانستیم مردم را توجیه کنیم تا بیایند در مباحثی چون ساختن خوابگاه مشارکت بکنند و دستی در آتش داشته باشند.

,

امام جمعه ارومیه افزود: امیدواریم این قدم خیر در دانشگاه به سایر مجموعه ها در استان علی الخصوص در بخش حوزه علمیه هم سرایت داشته باشد زیرا در بخش حوزه های علمیه هم همین مشکل را داریم و از آیت الله صانعی نیز درخواست داریم به این بخش نیز توجه ویژ داشته باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه