اخبار داغ

بافت؛ قطب گردوی ایران میزبان پنجمین جشنواره ملی گردو خواهد بود

بافت؛ قطب گردوی ایران میزبان پنجمین جشنواره ملی گردو خواهد بود
پنجمین جشنواره ملی گردو در شهرستان بافت قطب گردوی کشور برگزار خواهد شد که مورد استقبال مردم شهرستانها و استانهای همجوار قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اقطاع؛ پنجمین جشنواره ملی گردو امسال هم به میزبانی شهرستان بافت در استان کرمان برگزار خواهدشد که هرساله مورد استقبال مردم استانها و شهرستانهای همجوار قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , اقطاع, ؛ پنجمین جشنواره ملی گردو امسال هم به میزبانی شهرستان بافت در استان کرمان برگزار خواهدشد که هرساله مورد استقبال مردم استانها و شهرستانهای همجوار قرار می گیرد.,

در این جشنواره، ظرفیت های شهرستان،معرفی محصول گردو،ارائه اخرین شیوه های علمی و‌نوین کشاورزی در باغات گردو از کاشت تابرداشت ،برپایی نمایشگاه های جنبی جشنواره،اخرین دست آوردهای صنایع تبدیلی محصول گردو،ارائه انواع محصولات کشاورزی و راههای مبارزه علمی با افات گردو در بخش کشاورزی، جاذبه های گردشگری و باغات، ارائه غرفه های غذایی در بخش گردشگری، در بخش علمی معرفی چهره های برتر علمی کشور از شهرستان و  را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره هستند .

,  ,

شهرستان بافت با ۷۵۰۰هکتار سطح زیر کشت گردو و تولید ۱۲هزارتن محصول ارگانیک دارای رتبه برتر کشور در سطح زیر کشت و رتبه اول استانی در میزان محصول تولیدی است که هرساله میزبان جشنواره ملی گردو است .

,

این جشنواره در روزهای ۱۶و۱۷و۱۸ شهریورماه به مدت سه روز در پارک ساحلی شهر بافت برگزارمیشود که همزمان از شبکه های سراسری به صورت زنده پخش خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه