اخبار داغ

تشییع پیکر ۱۰ شهید دفاع مقدس با حضور گسترده مردم در بوشهر

تشییع پیکر ۱۰ شهید دفاع مقدس با حضور گسترده مردم در بوشهر
مردم ولایتمدار بوشهر صبح امروز با وجود رطوبت ۸۷ درصدی هوا، در فرودگاه بین‌المللی بوشهر از ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس استقبال کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ پیکر مطهر ۱۰ شهید دفاع مقدس با حضور مردم و مسئولین بر سر و دست مردم ولایتمدار و شهید پرور بوشهر تشییع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

مردم ولایتمدار بوشهر با وجود رطوبت 87 درصدی جمع فراوانی از اقشار مختلف مردمی صبح امروز در فرودگاه بین‌المللی بوشهر تجمع کردند تا در استقبال از 10 شهید دوران دفاع مقدس شرکت کنند.

,

از این تعداد، دو نفر دارای نام و نشان و هشت نفر شهید گمنام هستند که یکی از این شهدای گمنام روز سه شنبه از ساعت هفت صبح از سه راه دانشگاه خلیج فارس تا بوستان شغاب تشییع و در این بوستان به خاک سپرده می‌شود.

,

, ,

دو شهید که مشخصات آنها اعلام شده است بعد از مرام های وداعع در شهرستان های دیر و دشتستان با حضور مردمی خاکسپاری خواهند شد.

,

شهیدی که در کربلای 4 به شهادت رسید، این دو شهید اعلام شده به نام شهید رضا زیراهی در سال 65 در منطقه عملیات کربلای 4 به شهادت رسید و پیکر پاک این شهید طی این چند سال غریب بوده است که سرانجام مشخص شد.

,

شهید سرافراز  متولد سال‌ 47 در روستای‌ درودگاه از توابع شهرستان دشستان می باشد بعد از گذراندن مقطع تحصیلی و راهنمایی به  پس از شروع جنگ تحمیلی در سال 65 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد درآمد.

,

, ,

شهید روحانی از دیار دیر مهدی اندرواژ فرزند غلام‌حسین در خانواده‌ای متعهّد و متدیّن در شهرستان دیر دیده به آفاق هستی و جلوه‌های جمیل آفرینش گشود.
وی در کنار تحصیل علوم متداول، با انگیزه‌ای والا و عشق و علاقه ‌ای سرشار به فراگیری فقه و معارف اسلامی و تهذیب و تزکیه‌ی نفس پرداخت و به مدارج ارزشمندی دست یافت.
او با جان و دل به تحصیل فقه پویا و سرسبز محمدی و معارف نورانی اسلام علاقه‌مند بود؛ به همین جهت در هر جا استاد و شخصیت بافضیلتی را ملاقات می‌کرد، با جد و جهد خستگی‌ناپذیر از منابع علمی و اخلاقی او استفاده می‌کرد.

,
,
,


وی به تحصیل طهارت روح و صفای باطن و نورانیت قلب با مجاهدت اهتمام می‌ورزید و همیشه می‌گفت: «شرط عظمت انسان این است که ابتدا به تزکیه‌ی خود و بعد به دیگران بپردازد. »

, ,
,

در طول دوران دفاع مقدس و روزهای خدایی عشق و حماسه و شهادت و ایثار بارها به جبهه رفت و در کنار تبلیغ و ارشاد به عنوان رزمنده و مبارزی نستوه و خستگی‌ناپذیر به انجام وظیفه پرداخت.

,

سرانجام در تاریخ 65/10/4 در منطقه‌ی عملیاتی "ام‌الرصاص" هنگام عملیات کربلای 4 سرمست از شمیم شهادت و نسیم وصل جانان شربت شهادت نوشید و به خیل عاشقان الله پیوست؛ آری داغی عجیب بر دل "ام‌الرصاص" ماند.

,

مراسم وداع با شهدا نیز بعد از ظهر امروز از ساعت 19 در حسینیه عاشقان ثارالله انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه