اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

بهره برداری از 45 پروژه در هفته دولت و مهرماه سال جاری/ بهره مندی بیش از 152 هزار دانش آموز

بهره برداری از 45 پروژه در هفته دولت و مهرماه سال جاری/ بهره مندی بیش از 152 هزار دانش آموز
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در اولین هفته دولتِ؛ دولت دوازدهم و مهر ماه سال جاری تعداد 45 پروژه آموزشی، عمرانی و خدماتی به بهره برداری می رسد و 152 هزار دانش آموز استان از مزایای آن بهره مند می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عباس لامعی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر نماد مدیریت پاک و خدمت بی منت هستند، اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری 22 پروژه آموزشی با 70کلاس درس و 10 هزار و 350 متر مربع زیربنا، با اعتبار 97 میلیارد و 102میلیون ریال آماده افتتاح می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،, ,

 

,

وی افزود: این طرح ها شامل سه  خوابگاه، یک سالن چند منظوره ، یک نماز خانه و 17 مدرسه جمعاً با زیربنای  هشت هزار و 566 متر مربع  است که دانش آموزان دختر و پسر شهرستان ها و مناطق استان از مزایای آن همزمان با هفته دولت بهره مند خواهند شد.

,

 

,

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی،از  استاندارد سازی تاسیسا ت گرمایشی و سرمایشی 12 مدرسه با 65 کلاس درس در هفته دولت خبر داد، و اذعان کرد : با بهره بردای از این طرح ها پنج  هزار و 363 متر مربع  به فضاهای آموزشی  استاندارد شده به سیستم  گرمایشی و سرمایشی اضافه می‌شود.

,

 

,

لامعی  گفت : برای اجرای استاندارد سازی تأسیسات گرمایشی و سرمایشی  بیش از شش هزار و 73 میلیون ریال  هزینه شده  و مهر ماه امسال نیز 11 پروژه با 52 میلیارد و 115 میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد  که با بهره برداری از آنها  34 کلاس درس با  پنج هزار و 267 متر مربع به فضاهای آموزشی استان اضافه خواهد شد.

,

 

,

وی  خاطر نشان کرد: بهره برداری از  هشت  مدرسه، یک سالن چند منظوره، یک سالن کارگاهی و یک سالن ورزشی  از جمله مهم ترین پروژه قابل افتتاح در مهر ماه سال جاری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه