اخبار داغ

تغییر 6 مدیر پارس آبادی در دو ماه/ گزینه بعدی کیست؟

تغییر 6 مدیر پارس آبادی در دو ماه/ گزینه بعدی کیست؟
طی دو ماه گذشته پارس آباد مغان شاهد تغییر 6 مدیر در این شهرستان بود؛ مدیرانی که گفته می شود اساس شایسته‌سالاری در آن کمتر مورد توجه قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، طی دو ماه گذشته برخی ادارات شهرستان پارس آباد شاهد تغییر مدیران بود؛ اگر چه از زمان روی کار آمدن نماینده جدید در مجلس شورای اسلامی برخی انتظار خانه تکانی اساسی در ادارات شهرستان را داشتند و این روند تا کنون به آرامی صورت گرفته است، اما شنیده ها حکایت از سرعت بخشی به تغییر مدیریتی و انتصابات دیگری طی روزهای آینده در بین ادارات این شهرستان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, آران مغان,

در ادامه به مدیرانی که طی دو ماه گذشته در پارس آباد دستخوش تغییر شده اند، نگاهی می اندازیم:

,

صندوق کارآفرینی امید جایی بود که اولین تغییر و جابجایی را بدون سر و صدا انجام داد و فرشاد منوچهری که رئیس این صندوق را به عهده داشت جای خود را به مجردی داد که قبلا طعم ریاست صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیله سوار را چشیده بود.

,

دومین تغییر در شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس صورت گرفت و جلال گلچین که 7 سالی می شد عضو هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت را بر عهده داشت صندلی ریاستش را به ارسلان کاظم پور داد که پیش تر در سمت قایم مقام شرکت ایدیم فعالیت داشت.

,

سومین تغییر در کمیته امداد امام (ره) انجام گرفت و ارشد سعادتی بعد از سه سال ریاست، صندلی مدیریت کمیته امداد را طی مراسمی به کرامت احبابی تحویل داد که پیش از این به عنوان معاون اداری و مالی در این اداره مشغول به کار بود.

,

تغییر مدیران این بار به مدیر شبکه بهداشت و درمان رسید جایی که بعد از 7 سال سید ابراهیم صادق زاده از شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد تغییر و جایش را به جعفر بشیری داد که دارای دکترای خدمات بهداشتی و متخصص بیماری‌های و سابقه مدیریت مرکز بهداشت اردبیل و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیله‌سوار را در کارنامه خود دارد.

,

بیمارستان امام خمینی (ره) نیز در روند تغییر مدیران بی نصیب نماند و بابک سبزی وند جای خود را به سرباززاده داد.

,

اما اداره صنعت، معدن و تجارت نیز دستخوش تغییر شد جایی که بایرام معزز که سه سالی می شد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارس آباد را بر عهده داشت با رئیس صنعت بیله سوار جابجا شد تا ضمن رسیدن به صنعت و معدن این شهرستان، میز ریاستش در پارس آباد را به قادر آقایی داد که پیش از این رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بیله سوار بود.

,

به هر حال با شروع تغییر و تحولات در مدیران شهرستانی و روی کارآمدن دولت دوازدهم، انتظار می‌رود در صورت داشتن رویکردی برای تغییر مدیران، فاکتورهایی مدنظر قرار گیرد و فارغ از نگاه سیاسی، جناحی و طایفه ای نسبت به انتصاب نیروهای انقلابی، ولایت‌مدار و کارآمد و البته بدون حاشیه در شهرستان پارس آباد همت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه