اخبار داغ

فرمانده انتظامی سرپلذهاب خبر داد:

اجرای طرح ضربتی جمع آوری عاملان سد معبر و آزاد سازی معابر در سرپلذهاب

اجرای طرح ضربتی جمع آوری عاملان سد معبر و آزاد سازی معابر در سرپلذهاب
فرمانده انتظامی سرپلذهاب از آغاز طرح ضربتی جمع آوری سد معابر و افزایش شدت برخورد با ایجاد کنندگان سد معبر در معابر عمومی این شهر ستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، سرهنگ محمدرضا یاری از اجرای طرح ضربتی جمع آوری عاملان سد معبرو آزاد سازی در معابردرسرپل ذهاب خبرداد و گفت: در جهت رعایت حقوق و آسایش و نیز تسهیل درعبور و مرور شهروندان، به اجرای طرح ضربتی  جمع آوری و جلوگیری از سد معبر توسط اصناف و کسبه در معابر و پیاده روها در شهرستان اقدام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: معابرو پیاده روها یکی از پایدارترین روشهای حمل و نقل و آسایش مردم است و همچنین از جنبه های مختلف، زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی  در جهت توسعه پایدار شهری دارای اهمیت می باشد.

,

  

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تصریح کرد: این اقدام رضایت مندی عابرین درپی داشت و با تشکرازمامورین انتظامی خواستاررسیدگی مستمراز وضعیت معابر شهرستان شدند.

,

 

,

وی درپایان گفت: از کسبه و همشهریان فهیم و بافرهنگ خواستاریم برای رعایت حقوق سایر شهروندان و احترام به دیگرهمشهریان خود با مأموران رفع سد معبرهمکاری و معابر را از موانع و مزاحمت ها پاکسازی نمایند.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومترمرز مشترک با کشورعراق دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه