اخبار داغ

در پی تهدید های اخیر امریکا به حمله نظامی ضد ونزوئلا:

اعلام همبستگی دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران با ملت و دولت ونزوئلا

اعلام همبستگی دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران با ملت و دولت ونزوئلا
از آنجایی که در قانون اساسی کشورمان ، آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر حمایت بی دریغ از "مستضعفان جهان" در مبارزه حق طلبانه با مستکبرین در "هر نقطه جهان" تاکید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بدنبال سیاست های خصمانه نظام سلطه ضد مردم ونزوئلا و تهدیدهای اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر حمله نظامی به ونزوئلا و سکوت مدعیان حقوق بشر در جهان، تعدادی از دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه های تهران در نظر دارند روز سه شنبه این هفته از ساعت 15 با حضور در محل سفارت ونزوئلا در تهران همبستگی خود را با ملت و دولت ونزوئلا اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


از آنجایی که در قانون اساسی کشورمان ، آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر حمایت بی دریغ از "مستضعفان جهان" در مبارزه حق طلبانه با مستکبرین در "هر نقطه جهان" تاکید شده است ، لذا تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران به نمایندگی از دانشجویان مسلمان ایران زمین در دیدار با سفیر ونزوئلا ضمن اعلام همبستگی با مردم ونزوئلا، آمادگی خود را برای دفاع از دولت و ملت مظلوم ونزوئلا در مقابله با سیاست های استعماری دولت امریکا اعلام می نماید.

,
,


این دیدار روز سه شنبه 31 مرداد از ساعت 15 در محل سفارت ونزوئلا در تهران به نشانی: خیابان آفریقا، کوچه ارمغان شرقی، بن بست مازیار، پلاک ۲ برگزار می گردد.

,
,


ترامپ رییس جمهور آمریکا روز جمعه بیستم مرداد گفته بود: "گزینه‌های فراوانی برای مواجهه با ونزوئلا موجود است حتی اگر لازم شود گزینه نظامی... بنابراین من گزینه نظامی را در مورد ونزوئلا مردود نمی‌دانم."

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه