اخبار داغ

فرماندار اردستان خبر داد:

دستگیری عاملان باند بزرگ سرقت در اردستان

دستگیری عاملان باند بزرگ سرقت در اردستان
غیور فرماندار اردستان گفت: اعضای باند سرقت دستگیر شده در چند شهرستان استان اصفهان فعال بوده اند و در اردستان هم سرقت هایی داشته اند که در این منطقه دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ علیرضا غیور در گفت و گویی اظهار کرد: یکی از باندهای بزرگ سرقت در شهرستان اردستان شناسایی و به دام افتادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

فرماندار اردستان گفت: اعضای باند سرقت دستگیر شده که خیلی هم بزرگ بوده در چند شهرستان استان اصفهان فعالیت داشته و در اردستان هم سرقتهایی داشته اند.

,

وی افزود: باند دستگیر شده از مدت ها قبل شناسایی شده بود اما به لحاظ جابه جایی مکان امکان دستگیری وجود نداشت که در نهایت در شب گذشته در اردستان دستگیر شدند.

,

غیور خاطرنشان کرد: می توان گفت عاملان سرقتهای چند ماهه گذشته در شهرستان دستگیر شده اند که خبرهای تکمیلی آن در آینده به مردم اعلام می شود.

,

فرماندار اردستان همچنین خاطرنشان کرد: در شامگاه یکشنبه تعرضی به آثار تاریخی یک هزار ساله زواره انجام شده و «برج و بارو» در بافت تاریخی زواره تخریب شده است.

,

وی همچنین گفت: دستوری به مسئولان انتظامی شهرستان داده شده تا نهایت سعی خود را به منظور دستگیری عامل یا عاملان این تخریب انجام داده و با آنها برخورد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه