اخبار داغ

ویژه نوجوانان؛

اجرای نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» در تالار هنر اصفهان

اجرای نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» در تالار هنر اصفهان
نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» به کارگردانی اسدالله اسدی از ۲۸ مرداد تا ۱۲ شهریور در تالار هنر اصفهان روی صحنه می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نمایش «آهای تو دیگه کی هستی» به نویسندگی و کارگردانی اسدالله اسدی از ۲۸ مرداد ویژه نوجوانان به روی صحنه اجرا رفته و تا 12 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

«آهای تو دیگه کی هستی؟» جستجویی است که بر پایه فهم تازه نوجوان از جهان های تازه شکل می گیرد و کوشیده به مفاهیمی چون نیکی و بدی از منظری تازه بنگرد و این پرسش را مطرح کند که آیا در مقابل رفتار نیک به دیگری، باید انتظار نیکی داشت یا ممکن است پاسخ به عمل نیک ما بدی هم باشد؟

,

این نمایش را می توان اقتباسی از یکی از داستان‌های کتاب “جوامع الحکایات و لوامع روایات” اثر محمد عوفی و کتاب «ببر دیوانه و مرد فرزانه» نوشتۀ قطب‌الدین صادقی به شمار آورد.

,

در این نمایش بیژن گنجعلی، شهران باقری، مهدی فدایی، امین طاهری، مهراد باقری، حمید اکبری، حمید کرد سیچانی، سینا فاضلی، علیرضا خدری، مهدی بصراوی و سهیلا توکلی به ایفای نقش می پردازند.

,

علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند با تهیه بلیط از سایت نوای مهر تا ۱۲ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به سالن اصلی تالار هنر اصفهان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه