اخبار داغ

طرح ویژه جامع شهری نراق رونمایی شد+عکس

طرح ویژه جامع شهری نراق رونمایی شد+عکس
طرح ویژه جامع شهری نراق با حضور مدیر کل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری و مدیرکل معماری و طراحی شهری وزارت راه و شهرسازی رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پیام دلیجان؛ محمود مرادی شهردار نراق گفت: طرح ویژه جامع شهری نراق پس از شش سال کار مطالعاتی توسط مشاوران فنی و نشست های مختلف در سال ۹۴ در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور تصویب نهایی شد و در مرداد ماه امسال به استانداری مرکزی ابلاغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

مرادی با اشاره به اینکه شهر نراق با حفظ هویت خودش(ویژگی های تاریخی و بافت خشت و گلی) به عنوان نمونه ای از یک شهر ایرانی اسلامی است اظهار کرد: براساس طرح ویژه نراق، می بایست توسعه پایدار مبتنی بر حفظ اصالت های تاریخی و طبیعی با رویکرد اقتصاد گردشگری از سوی دولت حمایت شود.

,

وی ادامه داد: با ابلاغ نهایی این طرح ویژه، واحدهای تابعه وزارتخانه ها اعم از وزارت کشور، راه و شهرسازی، نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارای تکالیف ملی می شوند به این گونه که برای اجرایی شدن طرح می بایست اعتبار سالانه ملی تخصیص یابد.

,

شهردار دلیجان اضافه کرد: با اجرای این طرح در یک افق پنج ساله شهر نراق به الگویی موفق از نظر برنامه ریزی شهری با حفظ ساختار طبیعی، تاریخی و فرهنگی خودش به سمت توسعه و عمران پیش می رود.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مراسم رونمایی از طرح ویژه جامع شهری نراق شهروندان نراقی نسبت به مطالباتشان در خصوص طرح جامع ویژه شهری نراق آشنا شدند تا در آینده مطالبات خود را از مسئولین در قالب این طرح پیگیری کنند.

,

در این مراسم ضمن رونمایی از طرح ویژه جامع شهری نراق از دست اندرکاران طرح در سطح استان و کشور تقدیر شد.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه