اخبار داغ

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

کتاب « مقاومت خندقیان » رونمایی شد/ بزرگمهر نژاد:کتابی که ۷ سال در حوزه هنری خاک می خورد

کتاب « مقاومت خندقیان » رونمایی شد/ بزرگمهر نژاد:کتابی که ۷ سال در حوزه هنری خاک می خورد
مراسم رونمایی از کتاب « مقاومت خندقیان » در ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، آزادگان، مسئولان و نویسندگان کشوری و استانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس؛ مراسم رونمایی از کتاب « مقاومت خندقیان » در ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمد قاسمی پور مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استانها و مجلس حوزه هنری، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار، فتحعلی بزرگمهر نویسنده این کتاب، جمعی از خانواده معظم شهدا و آزادگان، مسئولان و نویسندگان استانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این مراسم محمد شریف اسلامی نژاد مدیر حوزه هنری استان با اشاره به چاپ و نشر در حوزه ادبیات پایداری گفت: حوزه هنری دو کتاب  « فتاح » و « مقاومت خندقیان » را در سطح ملی به چاپ رسانده است.

,

وی افزود: 12 کتاب در حوزه دفاع مقدس در سال گذشته به چاپ رسید که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از کتاب های دیگری خواهیم بود.

,

اسلامی نژاد با بیان اینکه ادبیات پایداری جریان نوپایی در استان است اظهار کرد:گنجینه های عظیمی از دفاع مقدس وجود دارد که باید کشف شوند و نویسندگان باید در این راه گام بگذارند و در این راه نویسندگان نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند.

,

 در ادامه محمد قاسمی پور مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استانها و مجلس حوزه هنری گفت: مودت و دوستی که بین مسئولان استانی در حوزه ادبیات پایداری در استان رخ داده است بسیار مطلوب می باشد و خارج کردن این گنجینه ها فقط با مودت و دوستی حاصل می شود.

,

وی افزود:این رویداد یک رویداد فرهنگی است در عرصه پایداری است و باید شعله های این کار خاموش نشود.

,

قاسمی پور با اشاره به گستردگی عرصه پایداری وفرهنگ سازی این حوزه بیان کرد: امروز شهید حججی که طی چند روز اخیر فضای کشور را در برگرفته است خروجی همین فرهنگ سازی هستند و همین مدافعان حرم خود این فرهنگ سازی را ادامه می دهند و لازم است که از همه منابع برای به نتیجه رساندن استعداد ها به کمک رسانه و تکنولوژی این فرهنگ را گسترش دهیم.

,

در ادامه فتحعلی بزرگمهر نویسنده کتاب « مقاومت خندقیان » گفت: وصیت نامه شهدا ایجاد کننده انگیزه برای ورود من به عرصه  نویسندگی دفاع مقدس بود و تا الان کتاب های زیادی را در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسانده ام.

,

وی گفت: این کتاب روایت کننده بزرگترین دلاوری های رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس می باشد.

,

بزرگمهر با بیان اینکه این کتاب به دلیل نبود حمایت مالی 7 سال در حوزه هنری خاک می خورد گفت: شهید حججی نسل جدید این انقلاب است و اگر از این جامعه ایمان، اعتقاد و فرهنگ شهدا گرفته شود، سقوط نتیجه آن خواهد بود.

,

در ادامه این مراسم سید شکر اله واهبی زاده فرمانده گردان  وقت پد خندق و هوشنگ روئین رزمنده ای که در عملیات حضور داشت ، به روایتگری و ذکر خاطراتی  پرداختند و در پایان مراسم با حضور مسئولان و نویسندگان کشوری و استانی از این کتاب رونمایی به عمل آمد.

,

, ,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه