اخبار داغ

مسول سازمان تبلیغات خبر داد:

تنها 22 مسجد روستاهای جغتای از روحانی ثابت بهره‌مند هستند

تنها 22 مسجد روستاهای جغتای از روحانی ثابت بهره‌مند هستند
مسئول تبلیغات اسلامی جغتای گفت: تمامی هفت مسجد مستقر در سطح شهر جغتای از روحانی ثابت برخودار هستند؛ اما متاسفانه، فقط ۲۲ مسجد از مساجد روستاهای شهرستان دارای روحانی مستقر می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی اصغر وحدانی در گفت و گویی به مناسبت روز جهانی مسجد، با پیام جغتای، به تشریح آخرین وضعیت مساجد این شهرستان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

 

,

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای اظهار کرد: در حال حاضر ۸۳ مسجد در سطح شهرستان جغتای فعال هستند که از این تعداد، هفت مسجد در شهر جغتای و ۷۶ مسجد دیگر در مرکز بخش هلالی و روستاهای بخش مرکزی، و بخش هلالی فعال می باشند.

,

 

,

وی افزود: تمامی هفت مسجد مستقر در سطح شهر جغتای از روحانی ثابت برخودار هستند؛ اما متاسفانه، فقط ۲۲ مسجد از مساجد روستاهای شهرستان دارای روحانی مستقر می باشند.

,

 

,

حجت الاسلام وحدانی خاطرنشان کرد: پیگیری ها برای بهره مندی سایر مساجد شهرستان از روحانی ثابت در حال انجام است و در این مسیر به یاری اهالی، شورا و دهیاری روستاها نیازمند هستیم.

,

 

,

مسول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای یادآور شد: انتصاب خادم برای مساجد روستاهای شهرستان و پوشش خدمات بیمه ای برای آنها از طرف اداره اوقاف و امور و خیریه، یکی دیگر از اقدامات موثری است که به رونق مساجد و مدیریت بهتر آن کمک شایانی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه