اخبار داغ

کارآفرین صنایع دستی سراوان مطرح کرد

کمبود مکان فروش عمده ترین مشکل کارآفرینان صنایع دستی

کمبود مکان فروش عمده ترین مشکل کارآفرینان صنایع دستی
کارآفرین بخش صنایع دستی و حصیر بافی ظهار داشت: کمبود مکان فروش و شرکت عمده ترین مشکل کارآفرینان در صنایع دستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون ابراهیم درازهی کارآفرین بخش صنایع دستی و حصیر بافی شهرستان سراوان با بیان اینکه بیش از 40 سال است که کار صنایع دستی را انجام می دهد، گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی برای 12 نفر اشتغال زایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,

وی اشتغال زایی، معیشت خانواده و معرفی محصولات صنایع دستی را از جمله اهداف خود عنوان کرد و افزود: محصولاتی که در این زمینه تولید می کنیم را به شهرستان های مجاور و دور دست صادر می کنیم.

,

کارآفرین بخش صنایع دستی شهرستان سراوان کمبود مکان فروش برای محصولات را از عمده ترین مشکلات خود در بخش صنایع دستی و حصیر بافی عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولین برای ما بازار کار فراهم کنند تا مشکلات اقتصادی ما در این زمینه حل شود.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما منابع مالی برای ساخت غرفه فروش را نداریم و همه هزینه های بدست آمده از صنایع دستی صرف خانواده و زندگی می شود و انتظار ما از مسئولین این است که در این زمینه ما را همیاری کنند.

,

درازهی با بیان اینکه مواد اولیه صنایع دستی از درخت وحشی داز در رودخانه های بخش پشت تهیه می شود، اذعان داشت: با توجه به جنس و نوع برگ های این درخت و انعطاف پذیری و دوام آن برای ساخت محصولات مناسب است.

,

وی سبد، لیوان، جا پارچی، سفره، جا میوه ای، جارو، قندان  را از محصولات صنایع دستی خود عنوان کرد و اذعان داشت: دولت با تشکیل یک شرکت فروش می تواند در معرفی و اشتغال زایی جوانان در این زمینه ما را یاری کند.
 
انتهای پیام

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه