اخبار داغ

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر:

اردوهای جهادی بهترین عرصه برای تربیت مدیران انقلابی آینده است+ تصاویر

اردوهای جهادی بهترین عرصه برای تربیت مدیران انقلابی آینده است+ تصاویر
رضا آبشیرینی در جمع دانشجویان جهادگر بسیجی اظهار داشت: اردوهای جهادی نعمتی بزرگ و فرصتی مغتنم برای خوسازی و کسب رضایت خداوند باری تعالی و بهترین عرصه برای تربیت مدیران انقلابی آینده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از بوشهر، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر با حضور در روستای محروم بادمزار شهرستان دشتی محل استقرار قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم محسن حججی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهر خورموج، از فعالیت های این گروه بازدید و در پایان از تلاشگران عرصه جهاد علمی و عمرانی تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

IMG_9236.JPG

, IMG_9236.JPG,

رضا آبشیرینی در جمع دانشجویان بسیجی اظهار داشت: اردوهای جهادی نعمتی بزرگ  و فرصتی برای خوسازی و کسب رضایت خداوند باری تعالی و بهترین عرصه برای تربیت مدیران انقلابی آینده است.

,

 وی ادامه داد: جهادگران دانشجو باید از این فرصت در جهت تقویت ارزش های اخلاقی، قناعت و دوری از رذایل اخلاقی مثل تکبر، غرور و اسراف کمال بهره را ببرند.

, .,

آبشیرینی بیان کرد: اردوهای جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار فرصت کسب تجربه های گوناگون، توانمند سازی سرمایه های انسانی، کار تشکیلاتی و اعتلای روحیه جهادی و انقلابی را برای جهادگران فراهم می سازد.

,

IMG_9232.JPG

, IMG_9232.JPG,

وی اضافه کرد: دانشجویان بسیجی در این روستاها به گونه ای عمل کنند که باعث امیدواری مردم به نظام و انقلاب شوند و مردم ثمره های شجره طیبه بسیج را در این اردوها لمس می کنند.

,

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مشکلات و معضلات عدیده روستاهای محروم و کم برخوردار فراوان است و قرار هم نیست که تنها با اردوهای جهادی مرتفع شود ولی قطعا همه آنها با رویکرد جهادی و انقلابی قابل حل است.

,

گفتنی است قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم محسن حججی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج به مدت 10 روز در روستای محروم بادمزار دشتی به فعالیت های عمرانی، فرهنگی و آموزشی می پردازند.

,

IMG_9220.JPG

, IMG_9220.JPG,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه