اخبار داغ

مدیر پایگاه خبری تحلیلی عصرفرش خبر داد:

رونمایی از جامع ترین پایگاه خبری صنعت فرش در هفته دولت

رونمایی از جامع ترین پایگاه خبری صنعت فرش در هفته دولت
محمدرضایی مدیر پایگاه خبری تحلیلی عصرفرش گفت: اغراق نخواهد بود اگر بگوییم فعالان صنعت فرش ایران اقتصاد مقاومتی را به صورت واقعی عملیاتی کرده‌اند و فعالان این حوزه جهادگرانی هستند که در خط مقدم جبهه اقتصادی در حال نبردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ مدیر پایگاه خبری تحلیلی عصرفرش در گفتگویی با اشاره به رونمایی از این پایگاه در هفته دولت اظهار کرد: آیین رونمایی از پایگاه عصرفرش، همزمان با آغاز هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان، روسای ادارات مرتبط با حوزه صنعت فرش، نمایندگان هیئت امناهای شهرک های صنعتی، مدیران نهادها و اتحادیه های فعال در صنعت فرش، جمعی از صاحبان صنایع، فروشندگان، رسانه ها و خبرگزاری ها در منطقه کاشان و آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

امیر محمدرضایی افزود: عصر فرش تلاش می کند به عنوان جامع ترین پایگاه خبری تحلیلی در صنعت فرش ایران تمام اتفاقات و رویدادهای مربوط به این صنعت و نیز صنایع وابسته را پوشش دهد تا فعالان در این صنعت بتوانند با مراجعه به این پایگاه، در کوتاه ترین زمان در جریان آخرین اخبار، آموزش ها، گزارش ها، رویدادها و فن آوری ها در ارتباط با صنعت فرش و صنایع وابسته قرار گیرند.

,

وی با اشاره به این که بخش زیادی از منابع خبری در حوزه صنعت فرش به دلیل استقرار کارخانجات تولید فرش ماشینی در منطقه کاشان و آران و بیدگل در دسترس هستند خاطرنشان کرد: از این رو تعامل با صاحبان صنایع این مناطق در اولویت قرار دارد اما در عین حال، پایگاه خبری و تحلیلی عصرفرش نگاهی ملی و بین المللی دارد و متعلق به تمام کسانی است که در صنعت فرش ایران فعالیت دارند.

,

محمدرضایی با بیان این که درصد بسیار بالا و شاید تمام صنعت فرش ایران به صورت خصوصی سرمایه گذاری شده و اداره می شود و از این حیث سرآمد دیگر صنایع محسوب می شود، تاکید کرد: اغراق نخواهد بود اگر بگوییم فعالان صنعت فرش ایران اقتصاد مقاومتی را به صورت واقعی عملیاتی کرده اند و فعالان این حوزه جهادگرانی هستند که در خط مقدم جبهه اقتصادی در حال نبردند.

,

وی با تاکید بر لزوم تعامل و ارتباط مستمر با تمام فعالان حوزه صنعت فرش تصریح کرد: ارتباط با تولید کنندگان، بنکداران، فروشندگان و حتی کارمندان و کارگران مشغول در این صنعت برای بهبود وضعیت اطلاع رسانی در حوزه صنعت فرش ضروری است.

,

مدیر این پایگاه خبری گفت: عصرفرش با نگاهی جامع و بین المللی سعی خواهد کرد به دور از هر گونه تعصب، در راستای اطلاع رسانی و نیز رفع دغدغه های صنعت فرش ایران تمام توان خود را بکار گیرد و در این راه آماده دریافت نظرات و همکاری با همه فعالان در این صنعت هستیم.

,

کاشان و آران و بیدگل با تولید سالانه حدود ۶۰ میلیون متر مربع فرش ماشینی قطب تولید این محصول در کشور هستند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه