اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش بیجار اعلام کرد:

ترک تحصیل بیش از 40 نفر از دانش آموزان دختر بیجار به خاطر فقر مالی

ترک تحصیل بیش از 40 نفر از دانش آموزان دختر بیجار به خاطر فقر مالی
مدیر آموزش و پرورش بیجار با بیان اینکه بیش از 40 نفر از دانش آموزان دختر بیجار به خاطر فقر مالی در حال ترک تحصیل هستند گفت: حمایت خیرین بهترین پشتوانه برای جلوگیری از این معضل بزرگ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، غلامرضا جعفری مخواه صبح امروز در جمع خبرنگاران بیجار  اظهار داشت: دانش آموزان بزرگترین سرمایه های هر جامعه ای هستند که نیازمند سرمایه گذاری خاص هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از بیجار بام ایران,

وی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش بیجار ، افزود: در حال حاضر 40 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان بیجار به علت فقر فرهنگی و مالی در حال ترک تحصیل هستند که نیازمند کمک خیرین است.

,

مدیر آموزش و پرورش بیجار گفت: 12 هزار و 100 دانش آموز شهرستان بیجار با حضور در 635 کلاس درس و 245 مدرسه در روستا و شهر سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

,

جعفری بیان داشت: با توجه به پراکندگی روستاها و کمی جمعیت در دو روستا به خاطر جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان یک مدرسه یا 6 دانش آموزان مستقر کرده ایم.

,

وی در ادامه از ایزوگام 7 هزار متر مربع از مدارس شهرستان بیجار با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان از محل نوسازی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

,

وی همچنین گفت: مدرسه خیر ساز اصغر پورکاووس با 6 کلاس درس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون تومان که زیر بنای آن 770 متر است و در مدت 9 ماه به اتمام رسیده اول مهر افتتاح و آماده پذیرای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید است.

,

مدیر آموزش و پرورش بیجار از اختصاص 200 میلیون تومان از بخش ورزش شهرستان جهت تکمیل استخر آموزش و پرورش خبر داد و بیان داشت: این پروژه تا فروردین 97 به بهره برداری می رسد.

,

جعفری با تاکید بر ایجاد نشاط در بین داش آموزان گفت: با برگزاری جلسه با معلمان ورزش از آنها خواسته ام به هیچ زنگ ورزش را با دروس دیگر جا به جا نکنند و برای ورزش دانش آموزان اهمیت قائل شوند.

,

وی در قسمت دیگری از سخنان خود از رشد 35 درصدی دانش آموزان شهرستان بیجار در کنکور سراسری خبر داد و اعلام کرد: در سال تحصیلی گذشته تعداد رتبه های زیر 1000 در شهرستان بیجار 23 نفر بود در حالی که این آمار در کنکور امسال به 26 نفر رسیده است.

,

مدیر آموزش و پرورش بیجار تصریح کرد: در کنکور سراسری امسال با توجه به جمعیت دانش آموزی شهرستان بیجار رتبه اول استان را در بین مناطق 16 گانه از لحاظ کیفی کسب کرده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه