اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

اعزام 260 نفر از دانش آموزان بیجار به اردوی راهیان نور

اعزام 260 نفر از دانش آموزان بیجار به اردوی راهیان نور
صبح امروز با بدرقه مسئولان 260 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع دبیرستان های بیجار با 6 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، حجت الاسلام علی مرادی در مراسم بدرقه این دانش آموزان در سالن شهید رحمانی با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: ضد انقلاب در ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی به جنایت های فراوانی در خطه شمالغرب کشور دست زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

وی با بیان اینکه داعش دست پرورده ضد انقلاب و دولت غاضب اسرائیل است ، افزود: هدف از برگزاری این اردوی راهیان نور آشنایی دانش آموزان با اهداف والای انقلاب و رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

,

امام جمعه بیجار در ادامه به ارزش شهید و شهادت در فرهنگ اسلام اشاره کرد و بیان داشت: شهدا ار ارزش و قداست خاصی در نزد خداوند متعال برخوردار هستند به نحوی که در هنگام شهادت احتیاج به غسل و کفن ندارند و در نزد خداوند روزی می گیرند.

,

وی خاطر نشان کرد: شهدای م در راه جهاد و دفاع از میهن اسلامی خود از بزرگترین سرمایه وجودی خود یعنی جان و مالشان گذشتند و نگذاشتند یک وجب از ایران اسلامی به دست بیگانگان بیفتد.

,

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه بیجار نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: 260 نفر از دانش آموزان شهرستان بیجار که متشکل از 100 دانش آموز پسر و 160 نفر دانش آموز دختر هستند با 6 دستگاه اتوبوس به مدت دو روز از یادمان های دوران دفاع مقدس در شهرستان مریوان و بانه بازدید می کنند.

,

وی تصریح کرد: این تعداد دانش آموزان در روز دوم با حضور در شهرستان سنندج از باشگاه افسران و یادمان دوران دفاع مقدس بازدید و سپس با حضور در محل برگزاری نمایشنامه مردان آسمانی با ارزش های دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.

,

عسکری یادآور شد: اردوی راهیان نور بهترین ابزار فرهنگی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه