اخبار داغ

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با دانا خبر داد:

خبر مدیرعاملی نعمت زاده بر شستا از اساس کذب است/ ربیعی بهتر است افراد سالم تر و پاک دست تری را بر شستا منصوب کند

خبر مدیرعاملی نعمت زاده بر شستا از اساس کذب است/ ربیعی بهتر است افراد سالم تر و پاک دست تری را بر شستا منصوب کند
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به این موضوع اظهارداشت: با توجه به روحیه ای که از اقای نعمت زاده با سراغ دارم نمی تواند با آقای ربیعی در شرکت شستا کار کند و این موضوع پیش از این هم از سوی آقای نعمت زاده و همچنین اقای ربیعی تکذیب شده است و نعمت زاده تمایلی برای نشستن بر کرسی ریاست شرکت شستا ندارد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گمانه زنی های برای مدیر عاملی نعمت زاده در شرکت شستا این روزها در رسانه ها قوت گرفته است این در حالی است که خود نعمت زاده این موضوع را تکذیب کرده است و تمایلی برای این پست ندارد، همچنین وزیر کار نیز این موضوع را تکذیب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

براساس شنیده ها قرار است پست جدید نعمت زاده مدیریت شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) باشد اما هنوز این موضوع به صورت رسمی تأیید نشده است.

,

 

,

سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به این موضوع اظهارداشت: با توجه به روحیه ای که از اقای نعمت زاده با سراغ دارم نمی تواند با آقای ربیعی در شرکت شستا کار کند و این موضوع پیش از این هم از سوی آقای نعمت زاده و همچنین اقای ربیعی تکذیب شده است و نعمت زاده تمایلی برای نشستن بر کرسی ریاست شرکت شستا ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد: آقای نعمت زاده مخالفان زیادی را در مجلس دارد و اگر حکم وی برای ریاست شرکت شستا امضا شود حتما نمایندگان نسبت به این موضوع واکنش نشان می دهند و از این امر جلوگیری می کنند؛ بهتر است اقای ربیعی شخصی کارآمد تر ، سالم تر و پاک دست تری را برای ریسات این شرکت منصوب نماید.

,

 

,

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: نعمت زاده توان اداره چنین سازمان و شرکت عریض و طویلی را ندارد و نمی تواند ان را اداره کند و بهتر است افراد شایسته تری را در این سازمان انتصاب نماید و این خبرها که در رسانه ها درباره مدیرعاملی نعمت زاده بر شستا مطرح می شود از اساس کذب است.

,

خدادادی در پایان گفت : روز گذشته اقای روحانی این موضوع را در صحن علنی مجلس مطرح کردند اما بعید است اقای ربیعی تن به چنین تصمیمی دهد، چرا که نعمت زاده و ربیعی نمی توانند با هم دیگر کار کنند.

,

 

,

لازم به ذکر است، شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) متعلق به سازمان تأمین اجتماعی ایران است، که در زمینه مدیریت سرمایه‌گذاری، تجارت و بازرگانی، مدیریت دارایی و مبادلات سهام شرکت‌ها، فعالیت می‌کند.

,

شرکت شستا در سال 1365 در قالب یک شرکت سهامی خاص، با سرمایه اولیه 2 میلیارد تومان، از دارایی‌های سازمان تأمین اجتماعی ایران تأسیس گردید. در حال حاضر، 10 درصد ارزش بورس اوراق بهادار تهران، متعلق به شستا می‌باشد. هدف اصلی شستا مدیریت کارآمد منابع مالی تخصیص یافته با رویکرد سودآوری و ارزش افزوده حداکثری در بازارهای سرمایه داخلی و خارجی از طریق فعالیت های تولیدی، خدماتی و بازرگانی می‌باشد. امروز پس از 5/2 دهه فعالیت مستمر ، شستا به یکی از شرکت‌های بزرگ اقتصادی در سطح خاورمیانه تبدیل شده است و با تدوین چشم انداز و افق های آرمانی خود و برنامه ریزی استراتژیک می رود تا در آینده ای نه چندان دور به یک بنگاه اقتصادی تراز اول در سطح جهانی تبدیل شود.

,

شرکت شستا مالک شمار زیادی شرکت می‌باشد، که برای نمونه می‌توان به: شرکت کارخانجات داروپخش، داروسازی اکسیر، داروسازی فارابی، شرکت داروسازی زهراوی، داروسازی ابوریحان، داروسازی دانا، لابراتوارهای رازک، پارس دارو و شرکت ژلاتین کپسول ایران اشاره کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه