اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان خبر داد

کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 74 کیلو و 300 گرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگیری دو سوداگر مرگ طی دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو باشاخص، از کشف ۷۴ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگیری دو سوداگر مرگ طی دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: در پی کسب خبر از منابع مردمی و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر انتقال مقادیری موادمخدر توسط فردی از استان فارسبه استان قزوین، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتا و ماموران با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضای وارد عمل شدند.

,

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پس از استقرار در محورهای مواصلاتی و کنترل تردد خودروها، موفق به شناسایی خودروی کامیون بنز حامل موادمخدر در ورودی بوئین زهرا شده و آن را متوقف کردند.

,

محمودی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو که حامل بار پیاز بود مقدار ۴۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

,

وی ادامه افزود: در عملیاتی دیگر پس از کسب خبر مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم که در امر تهیه و توزیع موادمخدر در استان فعالیت می‌کند قصد خرید مقادیری مواد مخدر از استان تهران و انتقال آن را به قزوین را دارد در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

,

محمودی در ادامه بیان کرد: ماموران اداره عملیات ویژه با انجام مراقبت های ویژه ، متهم را پس از ورود به منزل دستگیر و در بازرسی از منزل و خودروی متهم مقدار ۲۵ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه