اخبار داغ

انتخاب شهردار تحت تاثیر زد و بندهای سیاسی؛

اوج لابی گری گزینه های شهرداری بوشهر با امیریه نشینان

اوج لابی گری گزینه های شهرداری بوشهر با امیریه نشینان
پس از برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای شهر در بوشهر و مشخص شدن 9 عضو کرسی نشین ساختمان امیریه حالا نگاه ها به سمت انتخاب شهردار آینده این شهر معطوف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز پس از برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای شهر در بوشهر و مشخص شدن 9 عضو کرسی نشین ساختمان امیریه حالا نگاه ها به سمت انتخاب شهردار آینده این شهر معطوف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

هر اندازه زمان بیشتر می گذرد گعده ها و لابی های سیاسی دو نفره، سه نفره و ... بین گزینه های مطرح شده با اعضای شورای شهر بوشهر برای جلب نظر آنان بیش از پیش به گوش می رسد.

,

بر این اساس از بین گزینه هایی که در چند روز اخیر مطرح شده است حال نام چهار گزینه بیش از پیش برای تصدی سکان شهرداری بوشهر جدی تر شنیده می شود. غلامعلی میگلی نژاد شهردار فعلی، امان اله شجاعی مورد حمایت اصلاح طلبان، احمد جعفری نسب که رابطه نزدیک و صمیمی با خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس دارد و نیز مهرپویا چهار گزینه ای هستند که باید یکی از آنان را کلیددار ساختمان شهرداری بوشهر دانست.

,

, ,

با توجه به آرایش جدید شورای شهر بوشهر می توان گفت در انتخاب شهردار قدرت چانه زنی ها و زد و بندها بر نوع نگاه سیاسی(اصولگرا یا اصلاح طلب) فرد بچربد و هر کدام از این افراد که بتواند تعداد اعضای شورای بیشتری را متقاعد کند می تواند سکان هدایت شهرداری را به دست گیرد.

,

باید در روزهای آینده منتظر ماند و مشاهده کرد که سرانجام این زد و بندها به کجا خواهد رسید و چه کسی می تواند روی صندلی شهرداری بوشهر تکیه بزند.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه