اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان:

۹۵ درصد جمعیت گلستان از نعمت گاز برخوردارند

۹۵ درصد جمعیت گلستان از نعمت گاز برخوردارند
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: ۹۵ درصد جمعیت استان گلستان به تفکیک ۱۰۰ درصد شهری و ۹۳ درصد روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران تلاشگران بی شائبه هستند و باید خودشان قدر زحمات خود را بدانند، در زمستان 95 اگر زحمات خبرنگاران نبود شاید ما شرمنده مردم می شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو,

وی گزارشی از وضعیت شرکت گاز استان ارائه داد و افزود: در سال گذشته هیچگونه قطعی گازی در استان نداشتیم و مردم نیز همکاری کردند.

,

جمال لیوانی ضمن گرامیداشت هفته دولت، خاطرنشان کرد: تا پایان تیر ماه 8هزار و 443 کیلومتر متراژ شبکه،  275هزار و 561 تعداد انشعاب انجام شد که بر اساسا آن 95 درصد جمعیت استان  به تفکیک 100درصد شهری و 93درصد روستایی از گاز بهره مند شدند که تلاش داریم این درصد را در بُعد روستایی افزایش دهیم.

,

وی اعلام کرد:533هزار و 431خانوار در استان بهره مند از گاز هستند که تعداد شهرهای آن 29 و تعداد 819 عدد روستا جزو آن هستند؛ تعداد کل روستاهای استان 993 است که تا پایان هفته دولت تعداد روستاهای گازدار به 834 عدد می رسد، در حال حاضر 40 روستا در دست اجرا و 30 روستا به دنبال پیمانکار است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در ادامه به تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی بهره مند از گاز اشاره کرد و افزود: 554 واحد صنعتی استان از نعمت گاز برخوردارند و 64 جایگاه CNG نیز در سطح استان فعال بوده و گازرسانی شدند.

,

جمال لیوانی همچنین ابراز کرد: در هفته دولت 78 پروژه در دست اقدام داریم که از این تعداد 69 پروژه افتتاحیه و دو پروژه کلنگ زنی هستند که از مجموع 78 پروژه 18 پروژه مختص روستاهاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه