اخبار داغ

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان البرز:

بی توجهی مسئولان به فعالیت هنری، جوانان را به ناکجاآباد موسیقی می‌کشاند

بی توجهی مسئولان به فعالیت هنری، جوانان را به ناکجاآباد موسیقی می‌کشاند
عسگری یکی از علل فعالیت‌های غیر مجاز و زیر زمینی علاقه‌مندان به رشته آواز و موسیقی را بی‌توجهی مسئولان دانست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدرعلی عسگری در گفت‌وگو با  ندای البرز اظهار کرد: در اسفند ماه سال گذشته طرح مسابقه برتر مطرح و در مرداد ماه سال جاری این مسابقه فراخوان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز,

وی با اشاره به شرکت ۵۰۰ نفر داوطلب در مسابقه صدای برتر بیان کرد: این تعداد داوطلبان بعد از تعیین سطح به مرحله بعدی مسابقه راه پیدا کردند.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان البرز عنوان کرد: از ۲۰۰نفر داوطلب شرکت کننده در مسابقه صدای برتر، ۷۰نفر در رشته موسیقی پاپ، ۱۵نفر در رشته موسیقی سنتی شرکت کرده‌اند.
این مسئول اشاره کرد: مسابقه صدای برتر در شهر الوند برای نخستین بار است که به این شکل گسترده اجرا شده و شهر الوند سومین شهر در کل کشور می‌باشد که مسابقه صدای برتر در آن برگزار می‌شود.
عسگری با اشاره به حمایت مسئولان ابراز کرد: در این مسابقه می‌توان داوطلبان مستعد و هنرمندی را شناسایی کرد که در صورت توجه مسئولان می‌توانند ستاره‌های درخشانی برای شهر و کشور باشند.
وی یکی از علل فعالیت‌های غیر مجاز و زیر زمینی علاقه‌مندان به رشته آواز و موسیقی را بی‌توجهی مسئولان دانست و گفت: تشویق جوانان به فعالیت‌های درست هنری و فرهنگی آنها را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه می‌دارد.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان البرز اضافه کرد: سطح مسابقات صدای برتر در حد کشوری بوده که برای اولین بار است در شهر الوند برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به تقاضای داوطلبین شرکت‌کننده از شهرهای دیگر کشور یادآور شد: متاسفانه در شهر الوند اسکان مناسب برای شرکت کنندگان غیر بومی وجود ندارد که این موضوع باعث عدم پذیرش داوطلبان غیر بومی استان شد.
عسگری افزود: با توجه به برنامه‌ریزی ‌های انجام شده، تلاش بر این است که بستر مناسبی برای استعدادیابی یابی جوانان شهر الوند انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: تهیه یک آلبوم از نفر برتر مسابقه صدای برتر جایزه نفیسی است که از طرف کانون بسیج هنرمندان شهرستان البرز برای نفر اول مسابقات صدای برتر در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه