اخبار داغ

جانشین سپاه خلیل آباد:

واقعه غدیر در جامعه غریب مانده است/ دهه ولایت در خلیل‌آباد مسجد محور برگزار می‌شود

واقعه غدیر در جامعه غریب مانده است/ دهه ولایت در خلیل‌آباد مسجد محور برگزار می‌شود
جانشین سپاه خلیل‌آباد بابیان اینکه واقعه غدیر در جامعه غریب مانده است، گفت: باید فرصت ده‌روزه دهه ولایت را غنیمت بدانیم و عید قربان و غدیر را با برنامه‌هایی نو و جدید معرفی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، سید مهدی حسینی صبح امروز در نشست شورای فرهنگی شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری باشکوه دهه ولایت در شهرستان خلیل‌آباد صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه برنامه‌های دهه ولایت در شهرستان بر اساس مسجد محوری و حضور فعال بسیجیان در مساجد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ها در مساجد الگو که مشخص‌شده است، برگزار خواهد شد.

,

 

,

جانشین سپاه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه حوزه‌های مقاومت بسیج به‌زودی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده خود را به ستاد دهه ولایت ارسال می‌کنند، تصریح کرد: هر حوزه مقاومت باید یک برنامه شاخص برای دهه ولایت داشته باشد.

,

 

,

وی بابیان اینکه هر چه برنامه‌ها مردمی‌تر و متمرکزتر برگزار شود، مطمئناً عمق‌بخشی و اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود، بیان کرد: باید از توان تمام هیئت‌ امنای مساجد سطح شهرستان در این زمینه استفاده کرد.

,

 

,

حسینی تشکیل کارگروه آسیب‌شناسی برنامه‌های مذهبی در شهرستان خلیل‌آباد را ضروری دانست و عنوان کرد: امروزه معرفی غدیر واقعاً غریب مانده  و واقعه غدیر برای بسیاری از جوانان و نوجوانان ما نامفهوم  است.

,

 

,

وی بابیان اینکه نیازمند معرفی واقعه غدیر به تمام آحاد جامعه هستیم، تأکید کرد: باید فرصت دهه ولایت را غنیمت بدانیم و این دو عید را با برنامه‌هایی نو و جدید معرفی کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه