اخبار داغ

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد:

اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با گوشی‌های همراه پرشده است

اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با گوشی‌های همراه پرشده است
مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد بابیان اینکه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با گوشی‌های همراه پرشده است، گفت: روحانیون باید در بحث مسائل روز آگاهی‌های خود را افزایش دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسن صداقتی صبح امروز در نشست شورای فرهنگی شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: امروزه 95 درصد اولیای دانش آموزان باسواد و در مدارج فوق‌دیپلم به بالا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه سطح آگاهی‌های مذهبی مردم باید افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: روحانیون که به مراسمات مذهبی اعزام می‌شوند باید به‌تناسب سطح سواد مدعوین، مطالب خود را بیان کنند.

,

 

,

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد در ادامه تصریح کرد: روحانیون باید در بحث مسائل روز آگاهی‌های خود را افزایش دهند تا بتوانند جوانان و نوجوانان را جذب کنند. 

,

 

,

وی همچنین با تأکید بر اینکه امروزه فضای مجازی و گوشی‌های همراه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پرکرده است، بیان کرد: باید در جهت هدایت این نسل‌ها به سمت برنامه‌های کاربردی حرکت کرد.

,

 

,

صداقتی در پایان بابیان اینکه مسابقات کتاب‌خوانی در دهه ولایت در شهرستان خلیل‌آباد برگزار خواهد شد، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت فضاسازی این دهه انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه