اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد تاکید کرد:

ضرورت بالا بردن سطح آگاهی مذهبی جوانان و نوجوانان

ضرورت بالا بردن سطح آگاهی مذهبی جوانان و نوجوانان
فرماندار خلیل‌آباد بر ضرورت افزایش سطح آگاهی مذهبی جوانان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: 260 شبکه ماهواره‌ای علیه ایران به‌ویژه تشیع برنامه‌ریزی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری صبح امروز در نشست شورای فرهنگی شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: شهرستان خلیل‌آباد نیازمند هماهنگی بیشتر برای برگزاری مراسمات فرهنگی در بخش‌های مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی همچنین ادامه داد: مراسمات مذهبی و فرهنگی متعددی در سطح شهرستان برگزار می‌شود، ولی برای جلوگیری از موازی کاری به هماهنگی بیشتری نیاز است.

,

 

,

فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه 260 شبکه ماهواره‌ای علیه ایران به‌ویژه تشیع برنامه‌ریزی می‌کنند، خاطرنشان کرد: بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات مذهبی جوانان و نوجوانان یکی از برنامه‌های ضروری شهرستان است.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه بالا بردن سطح آگاهی مذهبی جوانان و نوجوانان می‌تواند سدی در برابر شک و شبهه‌هایی که ایجاد می‌شود، باشد، تصریح کرد: دشمن نگران ترویج فرهنگ فاطمی، علوی و حسینی است.

,

 

,

شاکری بابیان اینکه تمام آحاد جامعه در خنثی کردن این توطئه‌ها نقش تأثیرگذاری خواهند داشت، بیان کرد: روحانیون در سطح شهر و روستا نقش مهمی در این رابطه با توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

,

 

,

وی آسیب‌شناسی فعالیت‌های مذهبی در سطح شهرستان را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: طولانی شدن مراسمات مذهبی یکی از آسیب‌های این مراسمات است؛ چراکه این طولانی شدن می‌تواند تأثیرگذاری خود را کاهش دهد.

,

 

,

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: روحانیون و مداحان باید دقت نظر لازم را برای وقت مردم در نظر گیرند تا نسل جوان و نوجوان از مراسمات مذهبی روی‌گردان نشوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه