اخبار داغ

شهردار آبیک خبرداد:

پارک بانوان آبیک دهه فجر افتتاح می‌شود

پارک بانوان آبیک دهه فجر افتتاح می‌شود
شهردار آبیک گفت: در جلساتی که در استانداری قزوین برگزار شد مقرر شد شهرداری ها نسبت به این امر اقدام عاجل کنند در این راستا بعد از ایام تعطیلات نوروز ۲۰۰ قلاده سگ در شهرستان آبیک زنده گیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک، علیرضا انصاری شهردار آبیک ظهر ا در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در مدت فعالیت ۴ ماه خود تعاملی خوبی با دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین برقرار شد که نسبت به پیشبرد اهدف نیر نتیجه خوبی حاصل کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی با اشاره به فعالیت‌های ۴ماهه خود عنوان کرد: پروژه بلوار امام خمینی (ره) که به مدت ۲ سال رها شده بود با اعتبار ۲۰ میلیادر ریال تکمیل شد.

,

شهردار آبیک اضافه کرد: فاز عمرانی پارک بانوان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است که با توجه به آب مورد نظر برای فضای سبز این پارک به فضل زمستان موکول و در دهه مبارک فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

,

انصاری با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال قیر یارانه‌ای برای معابر شهری اختصاص داده شد، بیان کرد: آسفالت معابر و لکه گیری نوارهای حفاری شده با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و همچنین زیر سازی و آسفالت جاده شهرک کاسپین۲ با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های استان و شهرستان بود که انجام شد.

,

وی افزود: پروژه کمربندی جنوب شهر ۵۰ درصد انجام شد۶ و هم اکنون در حال انجام است و همچنین پروژه بوستان شهرک بعثت با پیشرفت ۶۰ درصدی  در حال تکمیل است.

,

شهردار آبیک با اشاره به ترویج فرهنگ و ایثار اذعان کرد: در جهت ترویج این فرهنگ ماکت هلی کوپتر و تندیس شهید عیوضی در میدان ورودی شهر  و همچنین تندیس امام خمینی (ره) در بلوار امام خمینی نصب شد.

,

وی افزود: همچنین جهت تسریع در ساخت مصلی نماز جمعه شهر آبیک  ۱۶۰ میلیون تومان میلگرد جهت ساخت این مصلی خریداری شد.
انصاری عنوان کرد: بیش از ۶ میلیارد تومان درآمد ۴ ماهه شهرداری آبیک بود و همچنین نسبت به وصول مطالبات تدابیری اندیشیده شده است.

,
,

وی با اشاره به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد اظهار کرد: در جلساتی که در استانداری قزوین برگزار شد مقرر شد شهرداری ها نسبت به این امر اقدام عاجل کنند در این راستا بعد از ایام تعطیلات نوروز ۲۰۰ قلاده سگ در شهرستان آبیک زنده گیری شد.

,

در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولین خواهشمندیم نسبت به ارزش افزوده اختصاص یافته شهرداری آبیک نسبت به جمعیت این شهر بازنگری کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه