اخبار داغ

به مناسبت روز جهانی مساجد؛

همایش ائمه جمعه و جماعت در حوزه علمیه نبوی نژاد گمیشان برگزار شد+تصاویر

همایش ائمه جمعه و جماعت در حوزه علمیه نبوی نژاد گمیشان برگزار شد+تصاویر
به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مساجد همایش ائمه جمعه و جماعات با حضور حجه الاسلام گنجی نماینده ولی فقیه در سپاه استان و علمای اهل سنت گمیشان در حوزه علمیه نبوی نژاد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ساحل گمیشان ،حجه الاسلام گنجی مسئول عقیدتی ، سیاسی سپاه نینوا استان ضمن آرزوی سلامتی برای همه حجاج گفت: خانه خدا متعلق به بندگان است و خادمی خانه خدا افتخار همه انسانها است ،
وی افزود: هویت دینی و ایمانی مسلمانان و بهترین نقطه عبادی زندگی مردم مسجد است، مسجد مرکز عبادت و هدایت مسلمین است و اگردر مقابل دشمن سنگر بخواهیم مسجد می تواند بهترین سنگر برای مقابله با دشمن باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ساحل گمیشان,
,

وی در ادامه گفت: بسیج و مسجد همواره دو واژه ای هستند که در کنار هم هستند و بسیجی بودن به معنای  اهل مسجد بودن و همواره در مساجد آموزش دیدن است .
نماینده ولی فقیه در سپاه استان در پایان گفت: بزرگترین رسالت مساجد ایجاد محور وحدت است بهترین جای زیارت مسجد و خانه خدا است.

,
,

در ادامه آخوند اعتباری به نمایندگی از آخوندهای دیگر گفت : مساجد برای اهل آسمان می درخشد و در روایات ها وجود دارد  که مساجد را خوشبو کردن و لباس خوب پوشیدن جهت رفتن به مسجد و خواندن نماز تحیت مسجد باعث ثواب بیشتر و رضایت خداوند می شود .
وی افزود: هرگاه آفت و بلا نازل شود اهل مسجد در امنیت خواهند بود و نماز همسایگان مسجد در صورتی که  بدون دلیل در مسجد حاضر نشوند نمازی کامل نخواهد بود .
سرهنگ باقر رحمانی فرمانده سپاه پاسداران گمیشان ضمن تبریک روز جهانی مساجد و هفته دولت گفت:مساجد به عنوان سنگر نقش خوبی را در مقابل دشمنان ایفا می کنند و یک قرارگاه اجتماعی و محلی است که تمام ارتباطات اجتماعی در این قرارگاه انجام می شود.
وی افزود :دشمن به دنبال ضربه زدن به اسلام است و علما در روشنگری و بصیرت افزایی نقش بسیارویژه ای دارند.

,
,
,
,

r1

, r1,

r2

, r2,

r4

, r4,

r5

, r5,

r6

, r6,

r7

, r7,

r8

, r8,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه