اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان خبر داد؛

اعزام راهیان نور خانوادگی دلیجان به مناطق عملیاتی غرب

اعزام راهیان نور خانوادگی دلیجان به مناطق عملیاتی غرب
فرمانده سپاه ناحیه دلیجان از اعزام ۹۰ زائر دلیجانی در قالب کاروان راهیان نور خانوادگی به مناطق عملیاتی غرب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ با اشاره به اعزام کاروان اردوی راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: ۹۰ نفر از بسیجیان شهرستان دلیجان در قالب کاروان راهیان نور خانوادگی روز دوشنبه ۳۰ مردادماه با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

عسگری اظهار کرد: در این طرح کاروان‌های راهیان نور در مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی غرب نظیر ارتفاعات بازی‌دراز، پادگان ابوذر، تنگه مرصاد، عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام در برابر منافقین و منطقه عملیاتی پاوه بازدید می‌کنند.

,

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی ویژه برای کاروان‌ اعزامی به سرزمین نور پیش‌بینی شده است، گفت: یک راوی و مبلغ این کاروان را همراهی خواهد کرد تا در طول سفر بتوانند خدمات مناسب را به زائران ارائه دهند.

,

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان آشنایی خانواده‌ها خصوصا نسل جوان با رشادت‌های دلاورمردان ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی بیشتر آحاد مردم با سرزمین پهناور ایران اسلامی را از اهداف کاروان اعزامی راهیان نور عنوان کرد.

,

عسگری راهیان نور را بهترین راهکار برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلاب دانست و افزود: از این فرصت می‌توان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه فرهنگ اسلامی و انتقال تجارب هشت سال دفاع مقدس استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه