اخبار داغ

صبح امروز:

سرپرستان نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه های استان اردبیل منصوب شدند

سرپرستان نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه های استان اردبیل منصوب شدند
مراسم تودیع و معارفه سرپرست های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های محقق اردبیلی، آزاد اسلامی و علوم پزشکی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آذرسلام، مراسم تودیع و معارفه سرپرست های نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های محقق اردبیلی، آزاد اسلامی و علوم پزشکی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

حجت الاسلام تقوی مدیر امور دفاتر و نظارت و ارزیابی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کشوری در این مراسم با قدردانی از حجت الاسلام کاظم معاضدی مسئول قبلی نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی؛ استان اردبیل را خاستگاه پرورش چهره های فاخر و مطرح علمی، دینی و ورزشی عنوان کرد.

,

وی در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود پرداختن و بزرگ کردن صرف کاستی و بدی های محیط دانشگاه را دور از انصاف خواند و گفت: کار های بسیار بزرگ فرهنگی، علمی و ارزشی صورت گرفته که نتایج موفقی برای کشور در پی داشته که از آن جمله موفقیت های بزرگ در عرصه پزشکی در جهان است.

,

تقوی با بیان اینکه وجود پاره ای ناهنجاری در دانشگاه طبیعی و عادی بوده تصریح کرد: وقتی که چندین هزار دانشجوی کشور را در خوابگاه های نامناسب متمرکز و سکونت می دهیم طبیعی هست که برخی مشکلات نیز دیده می شود و این مسئولیت ما را سنگینتر می کند.

,

وی پویایی، نشاط و حرکت جوانان و دانشجویان را ذات جوان دانست و گفت: اینکه تصور و انتظار داشته باشیم محدود باشند و یا هیچ ناهنجاری و هیجانی پیش نیاید از تناقضات است.

,

تقوی بر ایجاد امکانات و بستر های لازم برای دانشجویان دانشگاه ها تاکید کرد.

,

 وی در پایان ایجاد اختلافات و سلیقه ها را در دانشگاه ها طبیعی دانست و گفت: وجود اختلافات سلیقه ای باید به سمت هم افزایی و کسب تجارب بیشتر منجر شود تا از هدر رفت انرژی و ظرفیت های آن اجتناب شود.

,

در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دکتر قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی توسعه اخلاقی محیط دانشگاه را ضرورت کشوری دانست و گفت: ترویج ارزشهای اخلاقی دینی و فرهنگ،ی ترویج عفاف و حجاب در دانشگاه از اهداف نهاد نمایندگی بوده و بدون ترویج و توسعه اخلاقی صرف توسعه علم نتیجه مثبتی نخواهد داشت در این راستا نیز دانشگاه در کنار نهاد بوده و هم افزایی و تعامل بالایی خواهد داشت.

,

در این مراسم حجت الاسلام واحدی زاده سرپرست جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بر ایجاد بستر و محیط ارام علمی  واخلاقی تاکید و اظهار داشت: خدمت به خلق در ردیف نماز آمده  و از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

وی بر همکاری و تعامل با دانشگاه و مسئولان آن تاکید کرد و گفت:  با همکاری دو مجموعه نهاد و دانشگاه، مسیر مطلوب فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها ایجاد خواهد شد.

,

گفتنی است امروز حجت الاسلام عبدالله حسنی به سرپرستی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق و دفاتر نهاد دانشگاه های استان منصوب شد همچنین حجت الاسلام حمید واحدی زاده به سرپرستی نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی و حجت الاسلام سیف اله مدبر به سرپرستی نهاد نمایندگی دانشگاه های آزاد استان اردبیل منصوب شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه