اخبار داغ

مسئول بسیج ادارات بافت خبر داد؛

اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم بافت با هدف حمایت از محرومین

اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم بافت با هدف حمایت از محرومین
مسئول بسیج ادارات بافت خبر داد: سیزده گروه جهادی در قالب کاروان خدمت با هدف حمایت از محرومین به مناطق محروم شهرستان بافت اعزام شدند و خدمات لازم را ارائه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقطاع؛ محمد امینی زاده، مسئول بسیج ادارات شهرستان بافت در خصوص اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم ببان کرد: در این کاروان ۱۳ اداره و نهاد دولتی به مدت یک روز از مناطق محروم در منطقه خبر بازدید وخدمات لازم را اراِیه کردند،  هدف ما حمایت از محرومین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اقطاع,

وی در خصوص اجرا شدن این طرح با مشارکت بسیج و ادارات و نهادهای دولتی، اظهار داشت : خدمات سلامت، ویزیت رایگان، دلجویی و رفع مشکل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، واکسیناسیون طیو رو دام، توزیع اقلام دارویی و خدمات رفاهی،اقدامات ترویجی و آموزشی، از شاخص ترین موارد و اقداماتی است که امروز در قالب این کاروان به مردم این مناطق ارائه شد .

,

امینی زاده، هدف از راه اندازی این کاروان ها را حمایت از محرومین و دلجویی از آنان دانست و گفت :در این طرح بیش از ۸۰خانوار و ۷۰۰نفر از جمعیت روستاهای محروم قلاتوئیه و کرگین تحت پوشش این طرح قرار گرفتند، خدمات جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، دامپزشکی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، کمیته امداد، آب روستایی، عشایری، برق، مخابرات، هلال احمر و بهزیستی از جمله مواردی است که در این گونه اردوهای جهادی ارائه می شود.

,

این مسوول جهادی در پایان ابراز داشت: اردوی جهادی و خدمات رسانی به مناطق محروم خبر بافت به مدت یکروز برگزار شد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه