اخبار داغ

نماینده مردم نهاوند در مجلس:

اولویت وزرا باید اشتغال، رونق اقتصادی و معیشت باشد/ضرورت ارائه تسهیلات و رفع موانع در بسیاری از ظرفیتهای بالقوه در استان همدان

اولویت وزرا باید اشتغال، رونق اقتصادی و معیشت باشد/ضرورت ارائه تسهیلات و رفع موانع در بسیاری از ظرفیتهای بالقوه در استان همدان
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اولویت کاری وزرا باید قطعا در ارتباط با بحث اشتغال، رونق اقتصادی، تأمین معیشت و رفاه مردم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، حسن بهرام نیا در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با اولویت های وزرای انتخابی اظهار داشت: اولویت وزرا باید قطعا در ارتباط با بحث اشتغال، رونق اقتصادی، تأمین معیشت و رفاه مردم  باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی ادامه داد: از طرفی هم مسئولان باید مباحثی که مربوط به بروکراسی اداری است را بردارند.

,

بهرام نیا در رابطه با سرمایه گذاری برای توسعه اقتصادی باید حتما پنجره واحد مد نظر قرار گرفته شود.

,

وی تاکید کرد: به هر صورت به عنوان پشتیبانی اولویت همه وزرا و ما اشتغال است، اولویت دیگر در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی کشور است که باید تیم اقتصادی تیمی فعال و همراه باشند به منظور تحول در اقتصاد کشور و به منظور ارتقا سطح در آمد مردم و معیشت بهتر آنهاست و اینها جزء الویت هایی است که ما روی آنها تاکید داریم.

,

وی گفت: در این چند روز به صورت بخشی وزرا آنچه که مربوط به خودشان بود ، صحبت کردند هریک متناسب  با آن حوزه کاری  خود برنامه ای دادند منتهی جمع این برنامه ها و عصاره صحبت ها بحث اشتغال، ارتقاء اقتصادی و بحث معیشت مردم بوده است.

,

*ضرورت ارائه تسهیلات و رفع موانع در بسیاری از ظرفیتهای بالقوه در استان همدان

,

بهرام نیا با اشاره به اینکه موافق وزیر صنعت و معدن بوده است ابراز داشت: بنده در ارتباط با وضعیت شهرک های صنعتی، صادرات، سرمایه گذاری بخش خصوصی، رونق بخشی به کارگاه های تولیدی و اقتصادی با وی صحبت کردم و گفتم که اینها ظرفیت های بالقوه ای هستند که بالفعل نشدند و اگر هم کارخانجاتی هم هست بخشی از آن ها تعطیل است .

,

وی ادامه داد: از ایشان خواستم برای این موارد ذکر شده تسهیلات داده و رفع موانع بکنند تا کارخانه ها فعال شوند و از قبل آنها تولیدات، صادرات و اشتغال داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه