اخبار داغ

مدیر منطقه مخابرات خراسان جنوبی:

عشق آباد مجهز به نسل جدید تجهیزات مخابراتی مبتنی بر IP می‌شود

عشق آباد مجهز به نسل جدید تجهیزات مخابراتی مبتنی بر IP می‌شود
مدیر منطقه مخابرات خراسان جنوبی گفت: در آینده نزدیک و با همکاری شهردار و شورای شهر عشق آباد، این شهر مجهز به نسل جدید تجهیزات مخابراتی تمام IP خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طبس نیوز،  مدیر منطقه مخابرات خراسان جنوبی در نشستی با مسئولین بخش دستگردان با اشاره به اینکه به زودی طرح جمع آوری سیستم‌های آنالوگ قدیم در دستور کار قراره گرفته بیان داشت: طبق چارچوب سیاست های کلان شرکت مخابرات در کل کشور در جهت توسعه شیوه های نوین ارتباطی، طرح جمع آوری سیستم های TDM یا آنالوگ قدیم و دیجیتال ضعیف در همه استان به اجرا در خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

محمد حسین عیدی زاده در ادامه افزود: یکی از مهمترین حوزه‌های نیاز مردم به ویژه در نسل‌های فعلی ارتباطات است و طبق آنچه ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم در آینده نزدیک و با همکاری شهردار و شورای شهر، شهر عشق آباد نیز مجهز به نسل جدید تجهیزات مخابراتی تمام IP خواهد شد.

,

وی با اشاره به مزایای این طرح خاطر نشان کرد: نیاز امروز افراد پیشرفت تکنولوژی است و این مهم نیز نیازمند بهره‌مندی از فضاهای دیجیتالی و شبکه‌های اینترنتی پرسرعت می‌باشد که اجرای این سیستم جدید مخابراتی در بستر تمام IP در عشق آباد نیز اجرایی خواهد شد.

,

عیدی زاده ادامه داد: در صورت اجرای طرح تقویت فیبر نوری و افزایش پهنای باند، اینترنت با سرعت بالا و امکانات نوین به نزدیک ترین محل زندگی مردم منتقل خواهد شد.

,

در این نشست مشکلات آنتن دهی و ضعیف بودن اینترنت در شهر عشق آباد و روستا‌های بخش از سوی امام جمعه ، اعضای منتخب شورای اسلامی شهر و بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکل پیش آمده در اسرع وقت رفع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه