اخبار داغ

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

فاز دوم انتقال آب زرینه رود میاندوآب، به آذربایجان غربی و منطقه آسیب می زند/ مردم منطقه در زمینه آب، مشکل دارند

فاز دوم انتقال آب زرینه رود میاندوآب، به آذربایجان غربی و منطقه آسیب می زند/ مردم منطقه در زمینه آب، مشکل دارند
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز دوم پروژه انتقال آب میاندوآب به تبریز، به آذربایجان غربی و به منطقه ضرر و آسیب زده و در تلاش هستیم تا این مسئله را با کمک مسئولان محلی و ملی حل و فصل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون هاشمی در گفت و گو با زرین خبر با بیان اینکه ظاهراً اجرای فاز دوم پروژه خط لوله انتقال آب زرینه رود  متوقف شده است ولی ما نگران مرحله بعدی هستیم، اظهار کرد: فاز اول پروژه اجرا شده و آب هم بر اساس قانون انتقال یافته و می گویند که فاز دوم پدافندی بوده و تنها برای احتیاط است و آبی از آن انتقال نمی یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم منطقه ما با رویکردهای دولت که به منظور احیای دریاچه ارومیه در نظر گرفته است، در زمینه آب در سختی هستند.

,

وی گفت: فاز دوم به آذربایجان غربی و میاندوآب آسیب می زند و جایز نیست و لذا پیگیر هستیم تا با هماهنگی مسئولان دولتی اعم از استاندار و فرماندار، موضوع روشن و شفاف کنیم که فاز دوم برای انتقال آب اضافه نیست و با آن مخالف هستیم.

,

هاشمی با تاکید بر اینکه صرفه و صلاح استان در این است که این فاز انجام نشود، تصریح کرد: اجرای این موضوع، به منطقه ضرر و آسیب زده و بنابراین در تلاش هستیم تا این مسئله را با کمک مسئولان محلی و ملی حل و فصل کنیم.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده با مسئولان دولتی به صورت حضوری در این زمینه صحبت کرده ام، اظهار کرد: با معاون رئیس جمهور و معاونت وزارت نیرو نیز در این زمینه صحبت کرده ام و مردم بدانند که موضوع را پیگیر بوده و ان شالله هم نتیجه می گیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه