اخبار داغ

صبر کارگران شهرداری بندرلنگه لبریز شد؛

تجمع و اعتراض کارگران شهرداری بندرلنگه به ۵ ماه حقوق معوقه + تصاویر

تجمع و اعتراض کارگران شهرداری بندرلنگه به ۵ ماه حقوق معوقه + تصاویر
کارگران شهرداری بندرلنگه به علت پرداخت نشدن حقوق و مزایا چند ماهه خود دست از کار کشیده و در جلوی ساختمان شهرداری تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مروارید نیوز:، جمعی از کارگران شهرداری بندرلنگه، امروز دوشنبه، در مقابل شهرداری این شهر نسبت به عدم دریافت 5 ماه حقوق معوقه خود تجمع و اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مروارید نیوز,

محمد رضازاده شهردار بندرلنگه در واکنش به این تجمع گفت : با پیگیری ها و رایزنی های انجام شده توسط شهرداری بندرلنگه ، حقوق عقب افتاده ی پرسنل این شهرداری تا ۶ شهریور به صورت کامل پرداخت می شود.

,

وی افزود : برخی ها فکر می کنند که پول در حساب شهرداری است و ما پرداخت نمی کنیم ولی متاسفانه هیچ مبلغی در حساب شهرداری بندرلنگه برای پرداخت حقوق پرسنل نیست

,

رضازاده با اعلام اینکه حقوق پرسنل شهرداری بندرلنگه ماهانه ۸۵۰ میلیون تومان است افزود : بیش از ۶ ماه است که به علت قانون جدید ، سهم بندرلنگه از ارزش افزوده ها فقط ماهانه ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیون تومان است که این مبلغ حتی برای پرداخت حقوق پرسنل نیز کافی نیست .

,

شهردار بندرلنگه افزود : بنده کاملا حال کارگرانی که در گرما و سرما در خیابان ها و کوچه ها مشغول به فعالیت هستند را درک میکنم و ما نیز تمام سعی و تلاش خودمان را به کار می بریم که هرچه سریعتر حقوق این عزیزان پرداخت شود.

,

لازم به ذکر است امروز دوشنبه ۳۰ مرداد کارگران خدمات شهری بندرلنگه به علت پرداخت نشدن ۵ ماه از حقوق خود دست به اعتصاب زده اند و حقوق عقب افتاده ی خود را طلب می کنند.این کارگران اعلام کرده اند که تا زمانی که حقوق خود را دریافت نکنند ، از ارائه خدمات خودداری میکنند.

,

, , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه