اخبار داغ

فرمانده سپاه استان اردبیل:

دشمن از جریان‌ساز بودن مساجد هراس دارد

دشمن از جریان‌ساز بودن مساجد هراس دارد
فرمانده سپاه استان اردبیل، گفت: دشمن از کارساز بودن و جریان ساز بودن مساجد در هراس است، و اگر شهید حججی امروز با صلابت در مقابل دشمن می ایستد تربیت یافته مسجد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سردار جلیل بابازاده روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد، با تاکید بر نقش محوری مساجد در تربیت نسل جوان گفت: مساجد پایگاه انقلاب و کانون اصلی دفاع مقدس بودند و تربیت مدافعان حرم در مسجد صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: تمامی حرکت ها برای پیروزی انقلاب اسلامی از مساجد آغاز و به مساجد ختم شده است و در برقراری نظم و امنیت، تبادل افکار و حمایت از جبهه های جنگ مساجد نقش کلیدی ایفا کردند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطر نشان کرد: دشمن از کارساز بودن و جریان ساز بودن مساجد در هراس است، و اگر شهید حججی امروز با صلابت در مقابل دشمن می ایستد تربیت یافته مسجد بود.

,

حجت الاسلام محمد علمداری فرمعاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این مراسم از معرفی  ۱۶۰ مسجد به عنوان مساجد الگو و طراز اسلامی در اردبیل خبر داد و گفت: این مساجد بر اساس  شاخص هایی از جمله امام جماعت، هیئت امنا، کانون های فرهنگی، ارتباط با حوزه های مختلف و بسیج انتخاب شده اند.

,

وی افزود: متاسفانه روز جهانی مساجد در استان اردبیل مورد غفلت قرار گرفته است.

,

در مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد در اردبیل، از خادمان نمونه مساجد تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه