اخبار داغ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد؛

اجرای 4پروژه شاخص راهداری با اعتبار بیش از 60میلیارد ریال در گرمی

اجرای 4پروژه شاخص راهداری با اعتبار بیش از 60میلیارد ریال در گرمی
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرمی گفت: 4پروژه شاخص راهداری با اعتبار بیش از 60میلیارد ریال در شهرستان گرمی در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف فرمان در مصاحبه و گفتگو با خبرنگار سیفار گفت: لکه گیری و روکش اسفالت جاده گرمی – بیله سوار، گرمی – اردبیل (قدیم و جدید) و روشنایی شرفه از جمله 4پروژه شاخص در حوزه راهداری است که با اعتبار بیش از 60میلیارد ریال در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

وی با بیان اینکه لکه‌گیری و روکش آسفالت جاده قدیم گرمی- اردبیل از خواسته اصلی و به حق مردم با تخصیص اعتبار ۴ میلیاد ریال در حال اجرا است، اظهار کرد: برای اتمام کل این پروژه مبلغ 15میلیارد ریال اعتبار لازم است که پیش بینی می شود این پروژه تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری برسد.

,

 

,

 رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرمی گفت: تعمیر و نگهداری روشنایی پروژه محور شرفه بطول سه و نیم کیلومتر با اعتبار 5میلیارد و 500میلیون ریال از دیگر پروژه شاخص حوزه راهداری محسوب می شود.

,

 

,

وی حریم زنی راه اصلی و روستایی بطول 200کیلومتر، نصب و اصلاح 500تابلوی علائم راهنمایی و رانندگی، خط کشی راههای اصلی و شریانی بطول 100کیلومتر، نصب 680عدد چشم گربه ای در حوزه استحفاظی و نصب 68عدد چراغهای چشمک زن را قسمتی از اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای گرمی عنوان کرد.

,

 

,

مهندس فرمان تعامل بین ادارات و دستگاه های شهرستان را در راستای ارائه خدمات مناسب ونیز رفع مشکلات مردم خوب عنوان کرد و گفت : در سایه وحدت و همدلی بین دستگاه ها ی شهرستان خدمات بهتری در سطح شهرستان صورت می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه