اخبار داغ

رئیس اداره ثبت و احوال اردستان خبر داد؛

کاهش ۴ درصدی طلاق در اردستان/ نرخ رشد جمعیت در اردستان منفی ۳۳ درصد است

کاهش ۴ درصدی طلاق در اردستان/ نرخ رشد جمعیت در اردستان منفی ۳۳ درصد است
رئیس اداره ثبت و احوال اردستان گفت: تعداد ازدواج های صورت گرفته در چهارماهه نخست امسال ۹۶مورد بوده و این تعداد ازدواج نسب به مدت مشابه سال قبل ۱۴درصد کاهش داشته و همچنین تعداد طلاق های ثبت شده ۲۹ مورد بوده که کاهش ۴درصدی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛علیرضا یوسفی فرد در گفت و گویی اظهار کرد: جمعیت شهرستان اردستان بر اساس آمار ثبت و احوال تا پایان سال ۹۵ بالغ بر۴۲هزار و۱۰۵نفر بوده که از این تعداد۲۱هزارو ۲۸۱نفر مرد و ۲۰هزار و ۸۲۴ نفر زن بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان؛, صبح اردستان,

رئیس اداره ثبت و احوال اردستان گفت: نرخ رشد جمعیت در کشور۱/۲۴، در استان۰/۹۷ و در اردستان -33 درصد می باشد.

,

وی همچنین افزود: ۱۴هزار و۱۴۰خانوار ساکن شهرستان اردستان هستند که هشت هزار ۹۲۲خانوار ساکن شهر و پنج هزار و ۲۱۸نفر ساکن مناطق روستایی هستند.

,

یوسفی فرد با بیان اینکه ۲۷هزارو ۷۹۱نفر ساکن مناطق شهری هستند، تصریح کرد: ۱۴هزار و ۳۴۱نفر نیز ساکن نقاط روستایی اردستان هستند.

,

رئیس اداره ثبت و احوال اردستان تاکید کرد: تراکم جمعیت در کشور ۴۹نفر در هر کیلومترمربع، در اصفهان ۴۷ نفر در هر کیلومترمربع و در اردستان در حدود ۴نفر در هر کیلومتر مربع ساکن هستند.

,

وی همچنین یادآوری کرد: نسبت جنسی در شهرستان اردستان ۱۱۵ می باشد که به ازای هر ۱۰۰نفر دختر۱۱۵پسر متولد می شوند.

,

یوسفی فرد در ادامه با بیان اینکه ثبت و احوال اردستان وارد ۹۲سالگی خود شده است خاطرنشان کرد: از زمان شروع فعالیت تا کنون تعداد۱۴۱هزار و۱۷۱ ولادت و ۵۷هزارو ۴۱۹ وفات ثبت شده که با یک حساب ساده بدون در نظر گرفتن مسائل دیگر جمعیت فعلی شهرستان باید حدود۸۳هزارو ۷۶۰ نفر باشد که به نظر می رسد نصف جمعیت مهاجرت کرده اند.

,

رئیس اداره ثبت و احوال اردستان با بیان اینکه در چهارماهه امسال تعداد۲۱۹موالید در شهرستان ثبت شده، تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل در حدودشش درصد رشد داشته و همچنین در این مدت تعداد۹۵مورد وفات ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴درصد رشد داشته است.

,

وی همچنین تعداد ازدواج های صورت گرفته در چهارماهه نخست امسال را ۹۶مورد اعلام کرد و افزود: این تعداد ازدواج نسب به مدت مشابه سال قبل ۱۴درصد کاهش داشته و همچنین تعداد طلاق های ثبت شده ۲۹ مورد بوده که کاهش ۴درصدی را داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه