اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره):

مرکز نیکوکاری در دانشگاه محقق راه اندازی می شود

مرکز نیکوکاری در دانشگاه محقق راه اندازی می شود
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه 1200 دانشجو در سطح استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: تا کنون 22مرکز نیکوکاری در دانشگاه ها ی استان راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر،  نشست رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با مسئولان کمیته امداد در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر،, ابصارخبر،,

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این نشست با بیان اینکه اسلامی بودن دانشگاه ها از اولویت های اساسی ما است، گفت: علاوه بر اینکه فعالیت های فرهنگی در دانشگاه باید در اوج خود قراربگیرد در عین حال باید مجری سیاست های توسعه ای دولت تدبیر و امید نیز بود.
وی با بیان اینکه در دانشگاه محقق اردبیلی فعالیت های خیرخواهانه از جمله دربرنامه های فرهنگی، قرآنی و راهیان نور پیشگام هستیم، گفت: در راستای خدمت رسانی به دانشجویان، امسال دوره های شبانه دانشگاه متوقف و ظرفیت این دوره ها به دوره های روزانه افزوده شد.
صادقی اظهار داشت:در همین راستا شهریه را به صفر رساندیم تا دانشجویان به صورت رایگان تحصیل کنند.

,
, وی با بیان اینکه در دانشگاه محقق اردبیلی فعالیت های خیرخواهانه از جمله دربرنامه های فرهنگی، قرآنی و راهیان نور پیشگام هستیم، گفت: در راستای خدمت رسانی به دانشجویان، امسال دوره های شبانه دانشگاه متوقف و ظرفیت این دوره ها به دوره های روزانه افزوده شد.,
,

22 مرکز نیکوکاری در دانشگاه های استان راه اندازی شده است

, 22 مرکز نیکوکاری در دانشگاه های استان راه اندازی شده است, 22 مرکز نیکوکاری در دانشگاه های استان راه اندازی شده است,

حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل نیز با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در انجام کارهای خیر و خیرخواهانه پیشگام بوده و از افتخارات استان است، گفت: یک هزار و 200 نفر دانشجو در سطح استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد 141 نفر در دانشگاه محقق اردبیلی تحصیل می کنند.
وی با بیان اینکه تمامی کارهای خیر را می توان در قالب مرکز نیکوکاری در دانشگاه انجام داد، افزود: هدف از راه اندازی این مرکز، هم افزایی در امورات است.
دشتی به ترویج سنت حسنه، احسان و نیکوکاری در جامعه و دانشگاه تاکید و تصریح کرد: در حال حاضر 22 مرکز نیکوکاری در استان اردبیل وجود دارد که با راه اندازی مرکز نیکوکاری دانشگاه محقق اردبیلی تعداد این مراکز در استان به 23 مرکز می رسد.

, یک هزار و 200 نفر دانشجو در سطح استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد,
,
,

 عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه 109 فقره وام قرض الحسنه به ارزش 17 میلیون 600 هزار تومان و 551 فقره وام بلاعوض به ارزش بیش از 50 میلیون تومان به دانشجویان نیازمند پرداخت شده است، گفت: پرداخت این وام ها به دانشجویان بار مالی مستقیم برای دانشگاه نداشته است.
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم از ترم آینده برای کلیه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، قهرمان ورزشی و دارای بیماری های خاص در هزینه خوابگاه 50 درصد تخفیف ارائه کنیم، افزود: در خصوص هزینه غذای دانشجویان نیازمند نیز تمهیداتی اندیشیده شده است تا این دانشجویان از تخفیف ویژه برخوردار شده و حتی غذای رایگان دریافت کنند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق با بیان اینکه مقرر شده تمامی عواید حاصل از صندوق های کمیته امداد مستقر در دانشگاه، در خود دانشگاه هزینه شود، تصریح کرد: در همین راستا تعداد صندوق ها به بیش از 70 صندوق افزایش یافته است.
وی افزود: در بحث ساماندهی دانشجویان نیازمند، فروشگاه های خوابگاه های دانشجویی در اختیار دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته است، تا علاوه بر ارائه تخفیف در فروش محصولات به کلیه خریداران، این دانشجویان از سود فروش نیز بهره مند شوند.
 

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه