اخبار داغ

رئیس جهادکشاورزی پلدختر:

مجتمع پرورش ماهیان خاویار پلدختر در هفته دولت افتتاح می شود

مجتمع پرورش ماهیان خاویار پلدختر در هفته دولت افتتاح می شود
رئیس جهادکشاورزی پلدختر گفت:همزمان با هفته دولت ،فاز اول مجتمع پرورش ماهیان خاویار در روستای چم گز از توابع شهرستان پلدختر به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،میرزا محمد مرادی، رئیس جهادکشاورزی پلدختر  با اشاره به چگونگی ساخت پروژه پرورش ماهیان خاویاری چم گز اظهار داشت: فاز اول مجتمع پرورش ماهیان خاویاری منطقه چم‌گز شهرستان پلدختر، طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت بخش خصوصی وسازمان جهادکشاورزی اجرا می شود اضافه کرد:مجتمع پرورش ماهیان خاویار در زمینی به مساحت6هکتار و با 890دهنه استخر با میزان اعتبار این مجتمع 70میلیارد ریال اجرایی می شود.

,

 

,

مرادی با اشاره به اینکه اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات استانی است تصریح کرد: میزان اعتبار این مجتمع ۷۰میلیارد ریال است که با بهره برداری از این فاز شاهد اشتغالزایی برای 100نفر خواهیم بود.

,

 

,

وی با تاکید براینکه میزان تولید سالانه این مجتمع600تن است گفت: مجتمع پرورش ماهیان خاویاری چم گز سالانه ظرفیت 600 تن گوشت ماهی و تولید 25 تن خاویار را دارد.

,

 

,

رئیس جهادکشاورزی پلدختر یادآورشد:با توسعه و تکمیل فازهای بعدی این پروژه ، ظرفیت تولید گوشت پروش ماهی تا یک هزار تن هم قابل افزایش است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه