اخبار داغ

رئیس محیط زیست بروجرد:

عاملان رهاسازی پسماند ویژه صنعتی در بروجرد به 6 ماه حبس محکوم شدند

عاملان رهاسازی پسماند ویژه صنعتی در بروجرد به 6 ماه حبس محکوم شدند
رئیس محیط زیست بروجرد گفت: دو نفر از عاملان رهاسازی پسماند ویژه صنعتی در بروجرد که این پسماندهای خطرناک را از استانی دیگر در اراضی کشاورزی رها کرده بودند به 6 ماه حبس محکوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "مصطفی مصطفی وند" رئیس محیط زیست بروجرد گفت: مدتها پیش دو نفر پسماندهای ویژه و خطرناک یکی از استان ها را در قالب بیش از 200 گالن فلزی و پلاستیکی در اراضی کشاورزی بروجرد رها کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: بعد از اطلاع از این ماجرا موضوع از طریق مراجع قضایی در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که این دو نفر پسماندهای ویژه صنعتی برخی از استانها را حمل کرده و این پسماندها را در اراضی کشاورزی بروجرد رها می کنند که این دو نفر بازداشت شدند.

,

 

,

مصطفی وند اظهار داشت: متاسفانه این متخلفین گالن های فلزی و پلاستیکی را در روستاها با عنوان های مختلفی برای کشاورزی به فروش می رساندند در حالی که این پسماندها ویژه و خطرناک بودند که سریعا جلوی این اقدام گرفته شد.

,

 

,

به گفته وی با توجه به این که امحای پسماندهای ویژه هزینه بر است عده ای سودجو اقدام به حمل این پسماندها و رهاسازی آنها در شهری دیگر می کردند و گاهی در این میان دلالی کرده و گالن ها را با قیمیتی می فروختند.

,

 

,

رئیس محیط زیست بروجرد تصریح کرد: در همین راستا عاملان رهاسازی پسماند ویژه صنعتی در بروجرد به  6 ماه حبس محکوم شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه