اخبار داغ

تخلفی بزرگ در هیئت مدیره جدید نظام پزشکی یاسوج

تخلفی بزرگ در هیئت مدیره جدید نظام پزشکی یاسوج
منتخب هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستانهای بویراحمد، دنا و بهمئی از تخلفی بزرگ در هیئت مدیره جدید نظام پزشکی یاسوج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ،دکتر کیان دهراب پور در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد : در روز 18 مرداد امسال طی نشستی که 16 نفر از 17 نفر منتخب نظام پزشکی شهرستانهای بویراحمد(یاسوج)، دنا و بهمئی داشته اند طبق برنامه کشوری می بایست رئیس، معاونین و نمایندگان این هیئت مدیره انتخاب می شدند که این اتفاق افتاد و این حقیر به همراه سرکار خانم دکتر پروین غفاری به عنوان نمایندگان مجمع نظام پزشکی کشور انتخاب شدیم و حتی این موضوع صورتجلسه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ادامه داد: ولی به صورت غیر منتظره جلسه ای در ساعت 11 روز دوشنبه30 مرداد 96 با حضور 14 نفر از 17 نفر هیئت مدیره تشکیل و رئیس جدید نظام پزشکی در جلسه مطرح کرده نمایندگان مجمع باید دوباره انتخاب شوند.

,

دهراب پور ابراز داشت: و این در حالی است که فقط 14 نفر از 17 نفر  در جلسه حضور داشتند و 3 نفر از این 14 نفر نیز جلسه را ترک کرده اند و دو فرد دیگر را انتخاب نموده اند که این اقدام کاملا" خلاف اخلاق و قانون بوده و حتی یکی از افراد حاضر در جلسه به صراحت بیان داشته چون دکتر کیان دهراب پور قرار است از فلان فرد حمایت کند نباید در مجمع کشوری حضور داشته باشد.

,

هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد 30 تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

,
انتهای پیام/200
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه